مزایای سئو مشاغل کوچک چیست ؟

بازدید: 426 بازدید

سئو به صاحبان مشاغل کمک میکند تا بتوانند وب سایت هایی سریع ، قوی و کاربر پسندی ایجاد کنند که بتوانند در موتور های جستجو رتبه بالاتری دریافت کنند . این کار باعث میشود تا مشتریان بالقوه به سایت شما بیایند و در نتیجه باعث افزایش نرخ کلیک و افزایش فروش شما میشوند . در ادامه با توسعه دهندگان وردپرس همراه باشید تا در مورد مزایای سئو مشاغل کوچک اطلاعات خود را بالا ببریم . 

آنچه در این مطلب میخوانیم : 

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو چیست ؟ 

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به معنی انجام کارهایی در هدف بهبود عمکرد وبسایت شما در زمینه استاندارد و الگوریتم های گوگل است . سئو به شما کمک میکند تا محتوای شما بتواند به راحتی در اختیار کاربرانی که در موتور های جستجو به دنبال آن هستند قرار گیرد . به همین دلیل اگر شما یک کسب و کاری دارید که میخواهید در فضای مجازی و در بستر اینترنت فعالیت خود را آغاز کنید ، باید به دنبال سئو باشید . البته قبل از انجام خدمات سئو باید مزایای سئو مشاغل کوچک را بدانید و متوجه شوید ک سئو چقدر در موفقیت وب سایت شما تاثیر دارد .

تکنیک ها و اصول ضروری سئو نکاتی هستند که شما باید به هنگام تولید محتوا برای بلاگ و محصولات خود بدانید . اصول ضروری سئو برای مبتدیان ، آن دسته نکاتی است که هرکسی که دارای یک فروشگاه اینترنتی است بداند . 

موفیت سئو بر پایه این است که نرخ کلیک های ورودی وبسایت شما چقدر است . به همین دلیل انجام یکسری از کارها که بتواند ورودی سایت شما را بیشتر کند شرط اولیه انجام کارهای سئو میباشد . یکسری از کارهای باید درون وب سایت شما انجام شوند که با آنها سئو داخلی میگویند و یکسری از کارها باید در خارج از وب سایت شما انجام شوند که به آنها سئو خارچی میگوند . 

برای دانستن تفاوت این دو ، مقاله سئو داخلی و خارجی چیست را مطالعه کنید .

مزایای سئو مشاغل کوچک بسیار زیاد است ولی همگی بستگی به این دارد که تکنیک های  آن به درستی انجام شده باشند . علاوه بر این ، به سئو تکنیکال هم باید توجه کرد تا بتوان ترافیک ورودی سایت را بیشتر کرد . برای دانستن اینکه سئو تکنیکال چیست ، مقاله چک لیست سئو تکنیکال 2022 را مطالعه کنید . 

مزایای سئو مشاغل کوچک

 

مزایای سئو مشاغل کوچک 

به طور کلی سئو میتواند مزایای بیشماری داشته باشد . این قانون برای مشاغل کوچک هم همینطور است . شرکت ها  و فروشگاه هایی که از تعداد کارمندان و شعبه های کمی برخوردار هستند باید به دنبال انجام خدمات سئو مشاغل کوچک باشند تا بتوانند در این بازار رقابتی سخت ، موفق شوند . 

مزایای سئو مشاغل کوچک : 

افزایش ورودی وب سایت یکی از مزایای سئو مشاغل کوچک

یکی از مهمترین دلایل اصلی داشتن یک وبسایت ، متمایز شدن شما نسبت به رقبای خود است و همینطور افزایش پایگاه مشتریان شما است . در غیر این صورت ، چرا بسیاری از افراد چندین میلیون برای راه اندازی یک وب سایت سرمایه گذاری میکنند ؟ کسب و کارهایی که دارای یک وب سایت بهینه شده سئو هستند ، مشتریان بیشتری را دارند و سرعت موفقیت آنها چند برابر کسب و کارهایی است که وب سایت بهینه شده و یا حتی اصلا وب سایت ندارند . 

سئو ، بهترین و کار آمدترین استراتژی بازاریابی است که امروزه همه افراد به آن توجه میکنند . یکی از مزایای سئو مشاغل کوچک این است که شما میتوانید افرادی را پیدا کنید که به طور دائم به دنبال محصول یا خدمات شما هستند . 

اگر مایلید چند ساعت وقت، انرژی و مقدار کمی پول صرف کنید، سئو به شما کمک می‌کند تا ترافیک هدفمندی را به وب‌سایت شما وارد کند و در نهایت مشتریان بیشتری را نسبت به سایر تاکتیک‌های بازاریابی که استفاده می‌کنید به کسب‌وکارتان بیاورد.

مزایای سئو مشاغل کوچک

افزایش نرخ تبدیل 

وب سایت های سئو پذیر و بهینه شده ، با سرعت بیشتری بارگذاری میشوند و گشت و گذار درون آنها آسانتر است و تقریبا در همه دستگاه ها مانند موبایل ، تبلت ، دسکتاپ و … نمایش داده میشوند . وب سایت هایی که پیمایش درون آنها آسان است ، توجه خوانندگان یا بازدید کنندگان شما را جلب میکند . این به این معنیست که کاربرانی که وارد سایت شما میشوند ، اکثرا مشتری اصلی شما میشوند . البته این بستگی به نحوه تولید محتوا شما دارد و شما باید محتوایی گرد آوری کنید که نرخ پرش را از سایت شما کم کند و اکثر نرخ کلیک شما تبدیل به نرخ تبدیل شود . 

ساخت برند 

یکی از مزایای کسب رتبه های بالاتر در جستجوی معنایی گوگل ، ایجاد آگاهی دیگران از برند شما است . هنگامی که سایت شما در صفحه اول یک موتور جستجو مانند گوگل ظاهر میشود ، مشتریان بالقوه که در جستجوی یک عبارت خاص هستند ، وب سایت شما را نسبت به دیگر رقیبان شما که وب سایت قوی ندارند ، ترجیح میدهند و به برند شما اعتماد میکنند . 

اگر کسب و کارهای کوچکی که میخواهند برند بهتری نسبت به رقبای خود ایجاد کنند (چه در سطح محلی و در سطح ملی ) باید در سئو سرمایه گذاری کنند . اگر به فکر آن هستید که در سئو محلی موفق شوید ، افزونه سئو محلی گوگل یواست میتواند به شما کمک کند . 

به همین دلیل ، دیده شدن برند شما یکی دیگر از مزایای سئو مشاغل کوچک است . 

شاید دوست داشته باشید بخوانید : سئو محلی چیست و چه تاثیری دارد 

موفقیت بین رقبا از دیگر مزایای سئو مشاغل کوچک

بیاید نمونه ای از دو کسب و کار که در یک صنعت فعالیت میکنند را با یکدیگر مقایسه کنیم . هر دوی آنها یک محصول را با یک قیمت مشابه به فروش میرسانند . اما یکی از آنها وب سایت بهینه شده و سئو پذیری دارد و دیگری یک وب سایت غیر بهینه دارد . با توجه به اینکه هر دو شرکت قیمت یکسانی دارند ، شرکتی که یک وب سایت بهینه دارد میتواند موفق شود و دلیل آن هم این است که میتواند از جستجوهای محلی ، مشتریان بیشتری جذب کند . 

اگر شما یک کسب و کاری دارید و میخواهید در این کسب و کار موفق شوید باید به فکر آنلاین کردن حرفه خود باشید و برای موفق شدن در بازار اینترنتی ، نیازمند یک وب سایت بهینه و سئو پذیر هستید . 

پیاده سازی استراتژی های سئو

استراتژی های سئو ، فرایندهای برنامه ریزی و اجرای مراحل طراحی شده برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو است . به زبان ساده تر ، سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ، انجام کارهایی است که با استفاده از آنها شما میتوانید در صفحات اول گوگل دیده شوید . 

مزایای سئو مشاغل کوچک

در ادامه به 2 استراتژی میپردازیم که میتواند در سئو وب سایت شما تاثیر بسیار خوبی بگذارد . 

تولید محتوا مناسب برای وب سایت 

اولین قدمی که شما باید برای رسیدن به صفحات اول گوگل انجام دهید ، تولید محتوای مناسب است . تولید محتوا مهمترین بخش در موففیت یک وبسایت است و شما باید به آن توجه بسیار ریادی کنید . 

البته تفاوت بین تولید محتوای ساده با تولید محتوای کاربر پسند بسیار زیاد است . شما برای دیدن مزایای سئو مشاغل کوچک باید محتوایی گردآوری کنید که هم گوگل آنرا دوست داشته باشد و هم کاربران از خواندن آن لذت ببرند .

برای تولید محتوا باید به یکسری از نکات توجه کنید . برای مثال باید کلمه کلیدی خود را مرتبط با محتوای خود انتخاب کنید و محتوای خود را بر حسب آن کلمه کلیدی بنویسید . 

بعد از انتخاب کلمه کلیدی مناسب سعی کنید از وب سایت هایی که در صفحه یک گوگل قرار دارند و محتوایی مانند محتوای شما را گردآوری کرده اند درس بگیرید و سعی کنید محتوایی بهتر از آنها گرد آوری کنید . شما باید به این نکته توجه کنید که گوگل در صورتی متوجه محتوای شما خواهد شد که شما نکاتی بیشتر از نکات صفحه یک گوگل داشته باشید و بتوانید کاربران را بیشتر از آنها راهنمایی کنید . به همین دلیل ، سعی کنید یک محتوای منحصر به فرد تولید کنید . 

افزونه ابزار کلمات کلیدی گوگل برای وردپرس میتواند به شما در انتخاب بهترین کلمه کلیدی کمک کند . 

استفاده از لینک دهی داخلی

لینک دهی میتواند مزایای سئو مشاغل کوچک را برای شما چند برابر کند . استفاده از انواع لینک یکی از مهمترین قسمت ها برای موفقیت وب سایت شما است . لینک دهی داخلی ، باعث این میشود که کاربران ، مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما بمانند و همین میتواند موفقیت شما را تضمین کند . استفاده از لینک دهی داخلی یکی از مهمترین اصول ضروری سئو برای مبتدیان است . ولی همین کار کوچک میتواند رتبه سایت شما به خوبی بالا بیاورد . استفاده از انواع انکرتکست ها برای وب سایت شما بسیار ضروری است و شما باید به آن توجه کنید . 

اگرچه بی نهایت مورد وجود دارد که شما باید رعایت کنید تا وب سایتتان موفق شود . ولی دو مورد بالا یکی از مهمترین مواردی هستند که اگر شما آنها را به درستی انجام دهید میتوانید وب سایت خود را به تنهایی تا حد زیادی در موتورهای جستجو بالا بیاورید .

سخن آخر

در مقاله بالا ، سعی کردیم در مورد مزایای سئو مشاغل کوچک صحبت کنیم و گفتیم سئو برای تمامی مشاغل بسیار مهم است و میتواند تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار شما بگذارد . در ادامه به دو استراتژی مهم برای موفق شدن وب سایت اشاره کردیم که شما با انجام آنها میتوانید بسیار موفق شوید و سایت خود را در رتبه های اول گوگل قرار دهید . اگر شما یک کسب  و کار کوچک دارید و میخواهید در گوگل به جایگاه مناسبی برسید ، سئو بهترین راهکار و استراتژی برای شما است . سئو مشاغل کوچک میتواند برخی از محتوای سایت شما را به جایگاه صفر گوگل برساند . 


برای خواندن مطالب بیشتر به بلاگ مراجعه کنید 

 

 

ادامه مطلب