پلاگین هوشمند چیست

بازدید: 1535 بازدید

پلاگین هوشمند چیست ؟

آیا می دانید پلاگین هوشمند چیست ؟

پلاگین های هوشمند در واقع نوآوری‌های مهیجی در دنیای تکنولوژی و طراحی سایت به شمار می روند، به این معنی که با استفاده از پلاگین های هوشمند شما به راحتی می‌توانید سئو سایت وردپرس و همچنین افزایش رتبه گوگل، پاسخ‌دهی به مشتریان و … را به صورت خودکار با استفاده از این پلاگین ها به سرانجام برسانید که ما در این مقاله به معرفی چند نمونه از پلاگین های هوشمند و کاربردی خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

 

معرفی پلاگین های هوشمند 

پلاگین های هوشمند در واقع آن دسته از افزونه‌هایی هستند که با استفاده از آن شما می‌توانید به صورت خودکار برخی امور محوله مربوط به طراحی سایت های خبری، فروشگاهی، شرکتی همچون پاسخگویی به مشتریان، سئو، قیمت‌گذاری، کوپن، تخفیف و … را به طور خودکار انجام دهید. پلاگین های هوشمند در واقع وب سایت شما را به وسیله کاربردی و هوشمند تبدیل می‌کنند. توجه داشته‌باشید که پلاگین ها یا افزونه‌های هوشمند زیادی برای وب سایت ساخته‌شده‌اند که شما برحسب ضرورت می‌توانید از هر یک از آنها استفاده کنید.

افزونه کوپن هوشمند ووکامرس

پلاگین هوشمند
پلاگین هوشمند

 

همانطور که از نام افزونه کوپن هوشمند ووکامرس پیداست این افزونه راهکاری مطمئن و درعین‌حال جامع برای سایت های ووکامرسی به شمار می رود که برای خرید آن کافی است به وب سایت ووکامرس اصلی مراجعه و خرید خود را انجام دهید. با خرید این افزونه و استفاده از آن می‌توانید اعتبار برای فروشگاه خود پیشنهاد دهید، همچنین برای افزایش انگیزه خرید می‌توانید تعدادی کوپن از طریق وب سایت خود تولید و لینکهای با استفاده از کوپن‌های  نهفته را برای مشتریان وب سایت فروشگاهی خود بسازید .

سپس آن را با نام برند خودتان به مشتریانی که از وب سایت شما استفاده می‌کنند هدیه دهید.

ویژگی‌های افزونه کوپن هوشمند ووکامرسی

  • محدود کردن کوپن تخفیف به روش پرداخت ، حمل‌ونقل و روش کاربری
  • تولید انبوه کوپن با طرح و الگوی مورد نظر
  • اشتراک‌گذاری کوپن‌ها از طرق لینک
  • ارائه محصولات برای افزایش مشتری به همراه اعمال کوپن تخفیف
  • نمایش کوپن‌های تخفیف در پنل مشتریان و کاربران
  • متصل نمودن محصولات به کوپن تخفیف
  • ارائه و تولید کوپن تخفیف برای سفارش اول
  • ایجاد کارت هدیه اعتبار فروشگاه
  • و …

افزونه دستیارهوشمند وردپرس

افزونه دستیارهوشمند وردپرس
پلاگین هوشمند

 

پلاگین هوشمند وردپرس (WP Virtual Assistant) از کاربردی ترین افزونه‌ها برای سایت های مختلف وردپرسی فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، خبری و … به شمار می رود. وقتی شما وب سایتی را طراحی می‌کنید خب قطعاً همیشه آنلاین نیستید و بیشتر مواقع به خاطر کار و مشکلات آفلاین می‌شوید و نمی‌توانید به نیاز مخاطبان پاسخ‌ دهید؛ در چنین مواردی بالطبع در صورت عدم دریافت پاسخ از طرف شما مخاطب وب سایت شما را ترک می‌کند و این کابوسی است که هر وب سایتی به نوعی با آن روبرو است.

بسیاری از صاحبان وب سایت های مختلف به خصوص فروشگاهی برای جلوگیری از این مورد اقدام به استخدام کارمند برای پاسخگویی به سؤالات مخاطبان می‌کنند ولی خب استخدام کارمند علاوه بر ایجاد هزینه نمی‌تواند همچون نیاز مخاطبان را رفع کند، به همین دلیل پیشنهاد ما به شما استفاده از افزونه دستیار هوشمند وردپرسی است چرا که این افزونه همیشه در کنار مخاطب باقی می‌ماند و با جواب‌های آماده از پیش تعیین شده‌ای که شما انتخاب می‌کنید به پرسش کاربران پاسخ می‌دهد.

افزونه وردپرس سئو هوشمند

افزونه وردپرس سئو هوشمند
پلاگین هوشمند

 

 

افزونه وردپرس سئو هوشمند همانطور که از نامش پیداست ارتقای سئو سایت های وردپرسی را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد. این افزونه کاربردی به طور خودکار با در نظر گرفتن فاکتورهای موتورهای جستجو گر رتبه وب سایت را با قابلیت‌هایی که در اختیار دارد افزایش می‌دهد که همین عامل باعث محبوب این افزونه برای وب سایت های خبری و فروشگاهی شده است. این افزونه دارای قابلیت اتوماتیک سازی بخش‌های غیرضروری است که از ویژگی‌های آن می‌توان به امتیازدهی به پست‌ها به طور آنلاین و همچنین تکمیل نمودن متا تگ‌ها و همچنین آنالیز کلمات کلیدی اشاره نمود که باعث رشد و افزایش رتبه سایت در میان موتورهای جستجوگر می‌شود.

قابلیت‌های افزونه وردپرس سئو

  • بررسی عنوان صفحات پست
  • چک کردن  متا تگ‌ها و همچنین توضیحات آن
  • باز بینی استفاده از تعداد لینک ها مجاز مورد استفاده در صفحات وب
  • بررسی پاراگراف‌ها
  • سئو تصاویر
  • علامت گذاری به عنوان italic , bold و همچنین خط زیر
  • بررسی‌های تگ‌های H و زیر مجموعه‌های آن همچون h1,h2 و …
  • و …

سخن پایانی مقاله پلاگین هوشمند چیست

استفاده از پلاگین ها و افزونه‌های هوشمند در طراحی سایت های مختلف خبری، فروشگاهی، شرکتی و … باعث می‌شود تا صاحبان وب سایت ها از کار کردن با آنها لذت ببرند و ره چندساله را در مدت کوتاهی طی و به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند. افزونه‌های هوشمند زیادی برای راحتی استفاده از  وب سایت ها توسط متخصصان ساخته شده است که ما در این مقاله صرفاً به چند مورد از این افزونه‌های هوشمند اشاره کوتاهی نمودیم که امیدواریم مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن هر گونه سؤال با ما تماس بگیرید.


سایر مقالات مفید و آموزشی ما را در بخش بلاگ مطالعه بفرمایید

ادامه مطلب