معرفی و دانلود افزونه wp smush pro

بازدید: 1607 بازدید

معرفی و دانلود افزونه wp smush pro

در این مقاله با تیم زبده و کارآزموده Wpdevs همراه باشید تا با افزونه wp smush pro آشنا شوید و از کاربرد ها و ویژگی های آن استفاده لازم را ببرید .افزونه wp smush pro حرفه ای ترین افزونه فشرده سازی تصاویر برای سایت های وردپرسی است، این افزونه به شما کمک می کند تا حجم تصاویر را در وردپرس کاهش دهید. افزونه WP Smush وردپرس با وجود حجم کم، قابلیت های زیادی برای سایت ها دارد و می توان گفت یکی از اصلی ترین افزونه های وردپرس است، این افزونه در دو نسخه رایگان و هزینه دار موجود است که هر دو در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است. در نسخه رایگان تنها به برخی از ویژگی های این افزونه دسترسی دارید، قابلیت فشرده سازی تصاویر که مهمترین فعالیت این افزونه است، که در هر دو نسخه موجود است.

اهمیت افزونه در wpsmash pro در سئو

امروزه صاحبان وب سایت ها توجه زیادی به موضوع سئو دارند و هزینه های زیادی را صرف این موضوع می کنند. یکی از کلیدی ترین و اساسی ترین مسائل برای بهبود عملکرد و سئوی وب سایت، استفاده از تصاویر بهینه و فشرده است. این امر باعث بازده بسیار بالایی در زمان و هزینه و تاثیر بسیار قوی در رتبه سئوی سایت خواهد داشت. در طراحی سایت و بارگذاری عکس های آپلود شده قبل از آپلود باید با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ آن هارا فشرده سازی کرد و سپس آن ها آپلود شوند.

معرفی و دانلود افزونه wp smush pro
معرفی و دانلود افزونه wp smush pro

 

اما در دنیای وردپرس این مشکل با افزونه های فشرده سازی تصویر بسیار آسان شده است و تمامی تنظیمات استانداردسازی را تنها با یک کلیک می توان اعمال کرد. معروف ترین و حرفه ای ترین افزونه کمپرسور، افزونه wp smush pro است که برای هر سایت وردپرسی ضروری است. پشتیبانی بی نظیر از فرمت webp این افزونه را از سایر پلاگین های فشرده سازی متمایز می کند. در زیر سایر ویژگی های نسخه پریمیوم این افزونه را مشاهده خواهید کرد.

ویژگی های پلاگین کاهش تصویر با افزونهwp smush pro

  • پنل تنظیمات زبان فارسی با استفاده از فونت های فارسی در پنل تنظیمات وجود دارد
  • فشرده سازی بدون افت کیفیت تصویر
  • امکان بازگردانی نسخه اصلی تصاویر فشرده شده
  • فشرده‌سازی خودکار تصاویر تازه آپلودشده
  • ذخیره حجم

برای دانلود افزونه wp smush pro  کلیک کنید.

  • تاثیر مستقیم بر بهینه سازی سئوسایت از طریق بهینه سازی تصویر
  • پشتیبانی واقعی 24 ساعته
  • از قالب موتور جستجوی محبوب WebP پشتیبانی می کند
  • امکان فشرده‌سازی تصاویر از فضای Smosh CDN
  • برترین افزونه 2019، 2018، 2017
  • راه اندازی آسان و سریع
  • تبدیل تصاویر PNG به فرمت JPEG
  • سازگار با Gutenberg، NextGen Gallery، WPBakery Page Builder و افزونه های Amazon S3
  • زبان افزونه ها را با زبان پیشخوان وردپرس خود همگام میکند
  • تا 2 برابر فشرده سازی بیشتر با Super Smush
  • به روز رسانی مداوم و رایگان

سایر ویژگی های برجسته افزونه WP Smush Pro

معرفی و دانلود افزونه wp smush pro
معرفی و دانلود افزونه wp smush pro

Group Smash: تصاویر موجود را فشرده‌کنید تا فضا در سرور شما ذخیره‌شود. همچنین سرعت صفحه را افزایش می دهد و سریعتر بارگذاری می شود.

Super Smush: با چندین پالس فشرده سازی، می توانید تا حد امکان فشرده سازی کنید و با افزونه هوشمند wp smush بیشتر بدرخشید.

Smush خودکار: Smush beh به طور خودکار تصاویر شما را فشرده می‌کند. این امر سرعت وب سایت شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

Lossless Smush: بهترین کم حجم کننده تصویر بدون افت کیفیت تصویر.

تبدیل فایل های PNG به JPEG Smosh: می تواند به راحتی فایل های PNG را به JPEG تبدیل کند.

تغییر اندازه تصویر: با حداکثر تنظیم عرض و ارتفاع، یکی دیگر از ویژگی های این افزونه این است که هنگام آپلود تصاویر بزرگ را به صورت خودکار کوچک می کند.

Restore the original: با ذخیره فایل های تصویری اصلی در این افزونه wp smush، می توانید در صورت نیاز به سرعت تصویر را با کیفیت کامل بازیابی کنید.

حفظ اطلاعات EXIF: این یک ویژگی ویژه برای عکاسانی است که می خواهند اطلاعات تصویر را به صورت

پیوست نگه دارند.

بارگذاری آهسته:

عملکرد بارگذاری آهسته به شما این امکان را می دهد که تصاویر موجود در سایت از سنگینی صفحه جلوگیری کند و سرعت سایت را افزایش دهد.

محتوای تصویری یکی از سنگین ترین و تاثیرگذارترین عناصر در سرعت لود صفحه است و سرعت یکی از مهمترین عناصر در رتبه بندی گوگل است. بنابراین نباید از اهمیت کاهش حجم تصاویر وردپرس غافل شوید.

از طرف دیگر، تصاویر کوچک می توانند سرعت آرشیو یک وب سایت را افزایش دهند و چون منابع سرور کمتری را اشغال می کنند، باعث صرفه جویی در فضا و کاهش استفاده از پهنای باند می شوند. نیاز به استفاده از افزونه برای کاهش تصاویر وردپرس به این موارد محدود نمی شود. استفاده از افزونه wp smush pro هر آنچه را که برای فشرده‌سازی تصاویر نیازدارید فراهم می‌کند.

برای داشتن وب سایتی با سرعت لود بالا باید از این افزونه کاربردی استفاده بفرمایید .کافیست برای داشتن وب سایتی کامل و با فرمت و المان های درست از تیم و مجموعه ای کارآزموده مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید .در این راه wpdevs  از ابتدا تا انتهای مسیر به شما مشاوره خواهد داد و شماراهمراهی خواهد نمود,کافیست با ما در ارتباط باشید .

خرید و دانلود افزونه wp smush pro از توسعه دهندگان وردپرس

ادامه مطلب