معرفی سایت به موتورهای جستجو مطرح جهان

بازدید: 2100 بازدید

معرفی سایت به بیش از 400 موتور جستجوگر مطرح جهان

خیلی از کاربرانی که جدیداً سایت افتتاح کرده اند یا از قبل سایتی داشته اند با مشکل عدم ثبت سایت شان در موتورهای جستجوگر مواجه اند که باعث سئو نشدن یا کند شدن روند سئو سایتشان شده است، امروز در این مقاله روش هایی را معرفی میکنیم که به شما کمک میکند غیر از لینک های سابمیشن موتورهای جستجوگر با چند سایت دیگر هم بتوانید به راحتی سایتتان را در بیش از 400 موتور جستجو جهانی ثبت کنید.

در جهت انجام صحیح  معرفی سایت به موتورهای جستجو به مواردی که توضیح داده میشود دقت فرمائید :

 

راهنمایی ابتدایی ثبت سایت در موتورهای جستجوگر :

برخی سایت های معرفی سایت به موتورهای جستجوگر از مدیر سایت یک سری موارد را درخواست میکنند از جمله:  موضوع سایت ، کلمات کلیدی ، توضیح مختصر و زمان بندی آپدیت و همچنین :

1. title :  عنوان سایت شما

2. Address : آدرس سایت شما ، در بعضی موارد داشتن http:// به همراه سایت لازم است و در بعضی مواقع بدون www هم مورد قبول است ولی پیشنهاد میشود که با http:// آدرس دهی کنید.

3. Description : توضیح مختصری در مورد سایتتان هست که با قسمت کلمات کلیدی فرق دارد و خدمات و مطالبی که در سایتتان ارائه میدهید و موضوع سایتتان است را تا حدود معمولا 300 کاراکتر می نویسید که پیشنهاد ما مختصر نویسی است.

4. keyword : کلمات کلیدی مهم مرتبط با سایت را وارد میکنید. اکثرا باید با کاما از هم جدا شوند ولی در بعضی از سایت ها کلمات کلیدی به صورت علامت + از هم جدا میشوند.

5. Email :  ایمیل درست و صحیح خودتان رو وارد کنید.

اگر وبسایت وردپرسی دارید افزونه ابزار کلمات کلیدی گوگل برای وردپرس | WordPress Keyword Tool می تواند کمک زیادی برای جمع آوری کلمات کلیدی کند.

معرفی سایت به موتورهای جستجو
معرفی سایت به موتورهای جستجو

 

معرفی سایت شما به موتور های جستجو :

در ابتدا 3 موتور جستجوگر مطرح بین ایرانی ها را بررسی میکنیم :

ثبت سایت در موتور جستجوگر گوگل Google :

برای ثبت سایت در موتور جستجو Google از طریق لینک ثبت آدرس سایت در گوگل وارد شوید. البته لازم است بدانید بدلیل تحریم آی پی های ایرانی توسط گوگل لازم است هنگام ثبت از طریق وی پی ان و نرم افزارهای تغییر آی پی اقدام نمایید.

ثبت سایت در موتور جستجوگر یاهو Yahoo :

برای ثبت سایت در موتور جستجو YAHOO از طریق لینک ثبت آدرس سایت در یاهو وارد شوید. نکته لازم به ذکر در ثبت سایت در موتور جستجو یاهو این است که  برای ثبت سایت می بایست وارد پنل کاربری خودتان در یاهو شوید.

ثبت سایت در موتور جستجوگر ام اس ان Bing :

ثبت سایت در موتورهای جستجو از طریق  لینک ثبت آدرس سایت در بینگ  وارد شوید. مایکروسافت هم برای ثبت سایت در موتور جستجوگر خود یعنی بینگ داشتن نام کاربری و ورود را الزامی می داند.

نوبت به معرفی یک موتور جستجو گر مفید می رسد:

ثبت سایت در موتور جستجوگر دی موز Dmoz :

برای ثبت سایت در موتور جستجو Dmozاز طریق  لینک ثبت آدرس سایت در دی‌موز وارد شوید. در مورد دی موز که متعلق به نت اسکیپ است موضوعی که مهم است این است که ثبت وبسایت در آن به منظور بک لینک تلقی شده می تواند و تاثیر مثبتی در ایندکس سایت شما در موتور های جستجو مانند گوگل شود.

سایت های مفید برای ثبت سایت در جستجوگرها

تا اینجا در چند موتور جستجوگر سایت خودتان را ثبت کردید، حال اگر بخواهید در سایت های بیشتری اقدام مشابه ای داشته باشید می بایست از طریق لینک های زیر اقدام نمایئد :

معرفی یکی از مطرح ترین سایت های ثبت سایت : www.submitexpress.com
این سایت ، وب شما را به حدود 20 موتور جستجوی مطرح سابمیت میکنه : http://www.freeaddurl.org/submit-free-search-engine-submission.html
این سایت با انتخاب شما سایتتان را اضافه میکند : http://www.addurl.nu/ که میتوانید با انتخاب تب منوآلی خودتان به تمامی موتور جستجو ها (حدود 100 ) معرفی کنید.
معرفی سایت به 50 موتور جستجوی اروپا : http://softwaresubmit.net/
http://www.searchengineoptimising.com/free-search-engine-submission
یکی از بهترین سایت های معرفی سایت به موتورهای جستجوگر : http://freewebsubmission.com/
و توصیه خود گوگل برای ثبت سایت در موتورهای جستجوگر : http://www.scrubtheweb.com/addurl.html

سایت های بیشتری هم وجود دارند که تقریبا به همین موتورهای جستجویی که معرفی شد سایت را اضافه میکنند و با همین تعداد لینکی که شرح داده شد می توانید سایت خود را در بهترین و معتبرترین موتورهای جستجوگر دنیا ثبت کنید.
همچنین با وارد کردن کلمه add url و یا url submition در سرچ گوگل میتوانید این سایت ها را پیدا کنید.

 

دیگر مقالات پیشنهادی مرتبط : استراتژی حرفه ای سئو در سال 2021 و آموزش نکاتی برای افزایش رتبه سایت ،

ادامه مطلب