افزونه دیجیتس برای ثبت نام و ورود کاربر

بازدید: 1879 بازدید

  افزونه دیجیتس راه حل ثبت نام و ورود کاربر با شماره موبایل

امروزه برای ثبت نام در سایت ها دیگر نیاز نیست مراحل طولانی با پر کردن فرم را انجام دهید .فقط کافی است شماره موبایل کاربر را دریافت کنید.برای این کار افزونه دیجیتس بهترین راه حل شما است.افزونه دیجیتس یکی از افزونه های محبوب وردپرس است . که سایت های زیادی برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل  کاربران از آن استفاده می کنند.این افزونه همچنین با نام های دیجیت یا دیجیتز هم شناخته شده است.در این مقاله به شما به صورت مرحله به مرحله آموزش میدهیم با این افزونه کار کنید.

دیجیتس چیست؟مراحل فعال سازی

افزونه دیجیتس چیست؟

دیجیتس، دیجیتز یا دیجیت هر سه نام افزونه محبوب ثبت  نام با شماره موبایل هستند.هدف اصلی از ساخت این افزونه ساده تر کردن مراحل ثبت نام است.روش نصب بسیار ساده دارد که به شما آموزش میدهیم.

این افزونه در سه مرحله کار میکند ابتدا کاربر شماره را وارد میکند ، کد تایید را دریافت میکند و در مرحله ی آخر کد تایید را وارد میکند.

همچنین ویژگی ارسال به بلک لیست هم دارد : بعضی از مشترکین خطوط تلفن همراه، پیامک های تبلیغاتی را روی سیم کارت خود مسدود کرده اند. اما اگر پنل پیامکی شما قابلیت ارسال به بلک لیست را داشته باشد، می توانید پیامک های خود را به این شماره ها نیز ارسال کنید.

آموزش پلاگین دیجیتس

روش دانلود و نصب افزونه

برای استفاده از این افزونه در سایت خود اولین گام دانلود افزونه است.این افزونه دیجیتس به صورت رایگان در سایت  پنل ارسال پیامک فراز اس ام اس برای دانلود کاربران قرار گرفته است.بعد از دانلود فایل زیپ افزونه را در قسمت افزونه ها آپلود کنید. اگر در نصب افزونه مشکل دارید به صفحه آموزش نصب افزونه سر بزنید.

مراحل پیکربندی افزونه دیجیتس

بعد از نصب یاید تنظیمات لازم را در قسمت  تنظیمات افزونه انجام دهید.

آموزش فعال سازی افزونه دیجیتس

درگاه پیامکی FarazSMS

  • در فیلد نام کاربری : نام کاربری ورود به سامانه پیامکی را وارد کنید.
    در فیلد رمز : رمز ورود به سامانه پیامکی را وارد کنید.

خط ارسال کننده پیامک: 3000505 زیرا خط خدماتی بوده و پیامک احراز هویت و ارسال کد تایید به شماره های بلک لیست با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال می شود.دو فیلد send as sample و shop name را خالی رها کنید و دقت داشته باشید در صورتی که مقداری در این دو فیلد قرار داده شود دیگر پیامک کد فعال سازی ارسال نمی شود.

ثبت پترن برای ارسال پیامک در 5 ثانیه در افزومه دیجیتس

برای ثبت پترن در 5 ثانیه یا کمتر باید وارد سایت فراز اس ام اس شوید و از منو سمت راست ارسال بر اساس پترن را انتخاب کنید و کد زیر  را ثبت کنید.

کدتایید شما %code%

Faraz SMS

آموزش فعال کردن افزونه دیجیتس

 

همچنین دقت کنید که در انتهای پیامک شما باید نام سایت به فارسی یا آدرس سایت به انگلیسی حتما نوشته شود.دقترکنید  که دیجیتس فقط توانایی مقداردهی یک متغیر را دارد بنابراین از درج متغیرهای دیگر در متن پترن خودداری کنید زیرا باعث می شود که پیامک احراز هویت سایت شما ارسال نشود.

بعد از ثبت پترن، سامانه مربوطه برای شما یک کد ارسال میکند.در این مرحله  به تنظیمات بخش پیکربندی اصلی در افزونه digits رفته و تنظیمات این بخش را انجام میدهیم.

کدی که برای شما فرستاده شده را در بخش متن نمونه ( تنظیمات دیجیتس > تب پیکربندی اصلی) کپی کرده و  پترن ساخته شده در پنل پیامک خدماتی را وارد نمایید.و مراحل ثبت و فعال سازی افزونه دیجیتس در سایت شما به پایان رسید.میتوانید در لاگین سایت خود از آن استفاده کنید.

شما میتوانید از آموزش های دیگر سایت نیز استفاده کنید:

آموزش افزونه یوست سئو

افزونه مداد زرد

 

ادامه مطلب