کار آفرینی چیست

بازدید: 2161 بازدید

کار آفرینی چیست ؟

این بخش را با یک تعریف ساده از کار آفرینی آغاز می کنیم :

کار آفرینی یعنی اقدام برای راه اندازی یک کسب و کار مستقل با هدف کسب سود

کارآفرینی واژۀ بسیار جذابی می باشد چراکه با شنیدنش یاد استعفا از کارمندی و پولدار شدن می‌افتیم. داشتن کسب‌وکاری برای خود و پولدار شدن رویای بسیار شیرینی است اما اجازه دهید همین اول کار شما را با واقعیت روبرو کنیم! خیلی از کار آفرین ها شکست می‌خورند، خیلی‌ها فقط درجا می‌زنند و فقط تعداد معدودی می‌توانند کارآفرین موفقی شوند.
خب حالا که با این واقعیت مواجه شدید با ما باشید تا از صفر شروع کنیم.

تفاوت کار آفرینی با استارتاپ در چیست ؟

استارتاپ هم سبکی از کارآفرینی است اما شرایط آن کمی متفاوت است.
استارتاپ یک کسب و کار نوپاست که تازه شکل گرفته و ایده‌ جدیدی دارند که می‌خواهند با آن مشکلی را حل کنند یا از فرصتی برای درآمدزایی کنند.معمولاً استارتاپ‌ها به کمک فناوری‌های جدید ایده خود را اجرا می‌‌کنند. برای مثال راهکارهای آنلاین (اپلیکیشن یا سایت) را جایگزین روش‌های سنتی می‌کنند یا محصولی پیشرفته می‌سازند که چند کار را همزمان انجام می‌دهد یا هزینه کمتری دارد.

این مطلب را از دست ندهید :مزیایای داشتن وبسایت

بگذارید چند مثال برای شما بزنیم. اسنپ وقتی اولین بار با ایده تاکسی آنلاین وارد بازار شد، یک استارتاپ بود. همین اسنپ حالا یک کسب‌وکار بزرگ و با ثبات است.استارتاپ‌ها معمولاً مسیر پر پیچ و خمی را طی می‌کنند و ریسک زیادی را قبول می کنند. اصلاً به همین دلیل است که به استارتاپ می‌گوییم استارتاپ! چون آن‌ها نیاز به حمایت‌های خاص دارند، نیاز دارند خیلی سریع پیشرفت کنند و اغلب سرمایه کمی برای شروع دارند.


تیم wpdevs با سابقه کاری بالا و نمونه کارهای متعدد ، این آمادگی را دارد تا گام به گام مراحل موفقیت در بستر وب را در کنار کار آفرین های گرامی طی کند و انواع خدمات طراحی سایت ، اپلیکیشن ، سئو ، پشتیبانی و … را با قیمتی مناسب را ارائه نماید.

جهت مطالعه سایر مطالب ، به بلاگ مراجعه نمایید.

ادامه مطلب