روش های کسب درآمد از وردپرس

بازدید: 1742 بازدید

روش های کسب درآمد از وردپرس

به بیان ساده وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت‌ساز می‌باشد.از آنجائیکه این سیستم مدیریت محتوا دارای انعطاف پذیری و قابلیت های فراوان و گوناگون می‌باشد، با استفاده از آن سیستم می‌توانید انواع گوناگونی از وب سایت و وبلاگ ها را راه اندازی کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های کسب درآمد از وردپرس آشنا کنیم .

خواندن این مقاله را توصیه می کنیم : وردپرس چیست ؟

طراحی قالب ورد‌پرس

پول درآوردن از وردپرس

در راستای کسب درآمد از وردپرس می توان به طراحی قالب وردپرس پرداخت .
وردپرس تعداد زیادی از قالب های از پیش ساخته شده دارد که به صورت رایگان برای نصب در دسترس هستند . در عین حال برخی از قالب ها توسط اشخاص متخصص طراحی می شوند و به فروش می رسند .ططراحی و فروش این قالب ها راهی است که توسط آن می توانید به درآمد برسید.

سئو ورد‌پرس

کسب درآمد از سئو وردپرس

سئو به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجوگر به هدف بهبود عملکرد وبسایت شما بر پایه استانداردهای موتورهای جستجوگر و عملیاتی که باعث می‌شود محتوای وبسایت شما خیلی راحت در اختیار کاربران قرار گیرد و بازدیدکنندگان بیشتری برای وبسایت شما از این روش جذب شود. برای سئو کردن سایت های وردپرسی افزونه های مختلفی وجود دارد ، که می توانید با استفاده از آن ها بخش های مختلفی مثل مقالات ، محصولات و … را سئو کنید . سئو وردپرس یکی از راه های مطمئن کسب درآمد از وردپرس به شمار می رود.

اطلاعات بیشتر درباره سئو : سئو چیست ؟

برای نمونه می توان به این افزونه ها اشاره کرد :

مدیریت و تامین امنیت سایت های وردپرسی

کسب درآمد با مدیریت وردپرس

با توجه به افزایش روز افزون میزان استفاده از وب سایت های اینترنتی ، موضوع امنیت این وب سایت ها بیش از پیش به چشم می آید . وردپرس دائما در حال افزایش امنیت است اما امنیت را هرگز نمی توان به صورت 100 درصدی  تضمین کرد . حال اگر شما تخصص کافی در حوضه امنی وب سایت داشته باشید ، می توانید به کسب درآمد از وردپرس بپردازید.

در عین حال برخی از صاحبان وب سایت های وردپرسی ، به افزادی نیاز دارند تا سایت های آن ها مدیریت کنند و به ارسال مقاله و محصول روی وب سایت بپردازند و در ازای آن مبالغی را پرداخت می نمایند.

ترجمه افزونه های وردپرس در راستای کسب درآمد از وردپرس

وردپرس تعداد زیادی افزونه دارد که توسط آن ها می توانید امکانات بی شماری به سایت خود اضافه نمایید.

اطلاعات بیشتر در مورد افزونه ها می توانید در ماقله افزونه وردپرس چیست مطالعه کنید و در صورت نیاز به نصب آن ها ، می توانید به مقاله نصب افزونه وردپرس مراجعه نمایید.کاربران ایرانی مایلند که افزونه ها را به صورت فارسی سازی شده استفاده کنند . این یک فرصت عالی برای کسب درآمد از وردپرس می باشد تا با ترجمه کردن افزونه ها ، آن ها را برای فروش بگذارید.


برای مشاهده سایر مقالات به بلاگ مراجعه نمایید

ادامه مطلب