مزایای داشتن وبسایت

بازدید: 2207 بازدید

برخی از مزایای داشتن یک وبسایت

مزایای داشتن یک وبسایت چیست؟

داشتن یک وبسایت چه کمکی به من میکند؟

طراح وبسایت را از کجا پیدا کنم؟

لزوم طراحی یک وبسایت برای من چیست؟

هزینه معقول داشتن یک وبسایت چقد است؟

و سوالاتی از این قبیل یقینا سوالاتی هستند که در ذهن برخی افراد وجود دارد 

بسیاري از مشاغل کوچک هنوز از فضاي اینترنت و فواید وب سایت براي توسعه کسب وکار خود استفاده نمی کنند.

در واقع طبق تحقیقاتی که در آمریکا انجام شده 49% مشاغل کوچک وب سایت ندارند این آمار قطعا در ایران بیشتر از این می باشد.اولین دلیلی که شرکت و کسب و کار شما نیاز به وب سایت دارد ، حتی اگر کمتر از 5 کارمند در آن مشغول به کار هستند ابن است : چه جاي دیگری می توان اینهمه مشتری به صورت بالقوه در زمانی اندک پیدا کرد ؟

در این بخش از مقالات wpdevs باهم به بررسی اهمیت این موضوع میپردازیم.

برخی از فواید داشتن وب سایت اینترنتی

ایفای نقش کاتالوگ و بروشور آنلاین

کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما در ۲۴ ساعت شبانه روز امکان ارائه شدن به مشتریان را داراست. این را  با هزینه های گزافی که تاکنون برای تهیه و توزیع بروشورهای کاغذی صورت گرفته ات ، مقایسه کنید تا بیشتر به ارزش وب سایت پی ببرید.

نمایش وجهه حرفه ای تر کسب و کار شما

اگر شما وب سایت داشته باشید می توانید از ایمیل وب سایت خود (مانند info@qazvinsite.com) برای ارائه به مشتریان استفاده نمایید که شکل بسیار حرفه ای تری دارد در مقایسه با این که در ارتباطات خود از ایمیل های شخصی مانند سرویس های جی میل و یاهو استفاده نمایید. ضمن این که وجود وب سایت می تواند این پیام را به ذهن مخاطبان مخابره کند که این کسب و کار ایججادگر ارزشی است که حاضر است با صرف هزینه، آن را درون وب سایت خود معرفی کند.

اینترنت برای مردم نقش دفترچه تلفن را پیدا کرده!

امروزه مردم برای انجام هرکاری (مقایسه قیمت، پیدا کردن آدرس ، تحقیقات ، دنبال یک پزشک گشتن و … ) قبل از هرکاری به اینترنت رجوع میکنند.در صورتی که شما بتوانید با محتوای وبسایت خود نیاز آن ها را رفع کنید ، آن ها بدون شک از خدمات شما بهره می برند.این یکی از فواید اصلی داشتن وب سایت است.

روند صعودی خریدهای اینترنتی

طبق گزارشات رسمی در سال 1393 میزان تراکنش هاي خرید اینترنتی ایرانیان بیش از 52 هزار میلیارد تومان اعلام شد . این رقم در پایان سال 1394 افزایش چشمگیري یافت و به بیش از 93 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد در سال 1395نیز نزدیک به 99 هزار میلیارد تومان تراکنش خرید هاي اینترنتی اعلام شد.این امر نوید بخش اتفاقات خوبی در بخش فعالیت آنلاین است.

برتری نسبت به سایر حوزه های فضای مجازی

از مزایای داشتن وبسایت ، انحصاری بودن آن است.امروزه عده کثیری برای تبلیغات از رسانه های رایگان نظیر تلگرام ، اینستاگرام و … استفاده میکنند.این سرویس های رایگان همواره در معرض خطرهایی نظیر فیلتر شدن و … قرار دارند در صورتی که هیچکدام از این مشکلات در صورت رعایت قوانین برای وبسایت اتفاق نمی افتد.ضمن اینکه هر شخصی هنگامی که قصد جستجو کردن در فضای مجازی را دارد ، پیش از این رسانه های رایگان به موتور های جستجو نظیر گوگل رو می آورد و نتیایج این جستجو روبرو با وب سایت ها خواهند بود.

منتظر چه هستید؟

همین امروز تفکر سنتی را رها کرده و وراد بازار بی انتهای اینترنت شوید.

تیم توسعه دهندگان وردپرس آمادگی خود را برای طراحی سایت ، اپلیکیشن ، سئو ، پشتیبانی و … اعلام میکند و همواره همراه شما در این مسیر خواهد بود.

جهت ثبت سفارش اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب