معرفی و دانلود افزونه المنتور پرو

بازدید: 1726 بازدید

معرفی و دانلود افزونه المنتور پرو (elementor pro)

صفحه ساز Elementor pro (المنتورپرو )حرفه ای ترین طراح صفحات وردپرس و یکی از بهترین روش ها برای طراحی و ساخت سایت وردپرسی با طراحی جذاب می باشد. با دانلود المنتورپرو، طراحی شما بهتر می شود و می توانید سریعتر و بهتر از قبل صفحاتی را در سایت ایجاد کنید. استفاده از المنتورپرو(Elementor pro) نیاز به کدنویسی و مهارت خاصی ندارد، فقط باید موارد لازم را بکشید و در جایی که می خواهید به نمایش بگذارید رها کنید (Drag&Drop). با امکانات زیادی که با خرید و دانلود المنتور پرو فارسی ارائه می شود، می توانید به راحتی سایت وردپرسی خود را طراحی کنید. با تیم حرفه ای و کارآزموده wpdevs همراه باشید تا بتوانید با این افزونه آشنا شده و بتوانید آنرا تهیه و از آن استفاده کنید .

 

از قالب های آماده با برچسب Pro در افزونه المنتور پرو (Elementor pro) استفاده کنیدو راحتی را در طراحی سایت تجربه کنید .

این یک فرصت بسیار ویژه برای خریداران این افزونه در وب سایت wpdevs است تا مستقیماً از قسمت کتابخانه با قالب های آماده استفاده کنند که دارای تنوع بیش از 950 قالب – سربرگ، پاورقی و …  می باشد. قالب هایی که دارای برچسب pro هستند قابلیت درج  مطالب فقط با یک کلیک را دارند.

افزونه المنتور در میان 5 افزونه برتر ویرایشگر وردپرس می باشد که می توانید با آنها نیز آشنا شوید.

یک افزونه برای ایجاد صفحات با فونت ها و آیکون های سفارشی دانلود کنید.

معرفی و دانلود افزونه المنتور پرو

افزونه elementor Pro به طور پیش‌فرض دارای صدها آیکون سفارشی است که به شما امکان می‌دهد از آنها در سایت خود استفاده کنید، اما در صورت نیاز می‌توانید بسته‌های آیکون سفارشی را روی آن نصب کنید و همچنین می‌توانید فونت‌های سفارشی را در این افزونه اضافه کنید. این ویژگی در نسخه رایگان المنتور پرو موجود نیست.

با افزونه المنتور پرو محتوای سایت خودرا بهتر به نمایش بگذارید .

نمایش مطالب در وردپرس دارای روش ها و طرح های مختلفی از جمله وبلاگ، لیست و … با افزونه Elementor pro   برای نمایش محتوا و نمونه کارها از سایت وردپرس، حالت های مختلف بی شماری را به دلخواه خود ایجاد کنید. اندازه صفحه، نمایش، محل قرارگیری را به راحتی سفارشی کنید و آن را به هر کجا که می خواهید منتقل کنید. از فیلترهای پیشرفته استفاده کنید تا محتوای مورد نظر خود را برای بازدید بیشتر به مکان مورد نظر خود برسانید.

حالا وقت آن رسیده که با ویژگی های افزونه المنتور پرو (Elementor pro) آشنا شوید .کافیست تا با  توسعه دهندگان وردپرس همراه باشید.

اشکال و فرم های زنده ایجاد کنید.

تمام فرم های خود را در صفحه ساز حرفه ای elementor pro به صورت زنده و سه بعدی طراحی کنید .درالمنتور پرو به صورت زنده زمینه های مختلف را انتخاب کنید و به راحتی فاصله، ستون ها و طرح بندی ها را تغییر دهید و کنترل همه چیز را بدون ترک ویرایشگر در دست بگیرید.

ابزارهای کاربردی و جهانی

افزونه المنتور پرو دارای ابزارک های کاربردی و جهانی است که به شما امکان می دهد آن را در قسمت های مختلف و حتی در سراسر سایت اضافه کرده و آن هارا بروز کنید.

امکان اضافه کردن کد CSS

برای کسانی که می خواهند بر قسمت های مختلف آن تسلط کامل داشته باشند، امکان ویرایش و تغییر کد css قسمت های مختلف و مشاهده نتایج به صورت زنده در وسط ویراستاری صفحات وجود دارد.

طراحی تمام قسمت های سایت حتی فوتر

از ویجت ها برای سفارشی کردن منوهای مختلف وردپرس استفاده کنید. با قالب های Elementor pro به راحتی به نوار کناری، نوار لغزنده، پاورقی و تمام قسمت های دیگر اضافه کنید. همه اینها به سادگی با کمک یک کد کوتاه یا ویجت انجام می شود.

ایجاد صفحات ووکامرس

طراحی یکی از عوامل موثر در فروش محصولات و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است. با استفاده از عنصر ووکامرس ویجت می توانید از حالت های مختلف برای نمایش محصولات در سایت ووکامرس خود استفاده کنید و محصولات را به بهترین شکل نمایش دهید.

اسلایدهای زیبا و سریع بسازید

پلاگین هایی که در حال حاضر برای ایجاد اسلاید استفاده می شوند پیچیدگی های خاص خود را دارند و به کندی بارگذاری می شوند. در Elementor pro ساخت اسلایدهای زیبا و سریعتر را آسان می کند و تمام ویژگی های سایر اسلایدها را دارد.

معرفی و دانلود افزونه المنتور پرو

سرعت بالا و سهولت افزونه elementor pro

شعار المنتورپرو (Elementor pro) تاکید بر سرعت فوق العاده این افزونه است. بسیاری از سازندگان صفحه هنوز نتوانسته اند با چنین قابلیت هایی به چنین سرعتی دست یابند. با کلیک بر روی دکمه ویرایش  در تب ها، در عرض چند ثانیه رابط کاربری افزونه ها برای شما نمایان می شود.

جلوه های متحرک جذاب در المنتورپرو

صفحه ساز المنتور پرو (Elementor pro) دارای افکت های انیمیشنی ویژه است که تا به حال در هیچ افزونه دیگری استفاده نشده است، افکت های جذاب برای تصاویر متنی و اسکرول که می توانید از آنها برای طراحی یک وب سایت زنده و گرافیکی استفاده کنید.

علاوه بر این، برای هر یک از موارد موجود، می توانید انیمیشن را در حالت نگه داشتن ماوس در نظر بگیرید. این به نظر شما عالی و هیجان انگیز نیست !!!

فارسی سازی کامل عناصر

تمامی المان ها به صورت کاملا مفهومی به فارسی ترجمه شده اند و فونت زیبای ایران سنس برای زیباسازی متون قسمت مدیریت برای اولین بار به این افزونه اضافه شده است.

ایجاد صفحه بدون نیاز به دانش کدنویسی در افزونه المنتور پرو

معرفی و دانلود افزونه المنتور پرو
معرفی و دانلود افزونه المنتور پرو

حتی بدون نیاز به کدنویسی، تنها با استفاده از نسخه پرو این افزونه می‌توانید یک وب‌سایت حرفه‌ای طراحی کنید، با قابلیت کشیدن و رها کردن المان‌ها و نمایش مستقیم طرح در سمت دیگر به سرعت و با کیفیت بسیار بالا، می‌توانید طراحی کنید. ساختار و پارتیشن های مورد نظر را تا حد امکان بدون کوچکترین مشکلی در حالت واکنش گرا به راحتی ایجاد کنید و با کشیدن ستون ها اندازه آنها را تغییر دهید و با کمک المان های خاص شیت های مخصوص خود را طراحی کنید.

سایر ویژگی های افزونه Mentor Pro

  • سازگار با اکثر قالب های مختلف وردپرس
  • صفحات ریسپانسیو ایجاد کنید
  • طراحی سربرگ و پاورقی
  • قالب های آماده زیبا
  • اسلایدرهای سریع و جذاب ایجاد کنید
  • جداول و تابلوهای قیمت را ایجاد کنید
  • یک اسلایدر زیبا بسازید
  • فونت را تغییر دهید و آن را سفارشی کنید
  • عنصر شمارنده و نوار پیشرفت
  • ابزار شمارش معکوس

در این مقاله تیم Wpdevs سعی در ایجاد شناخت در شما برای افزونه پیشرفته المنتور پرو داشته است .امیدواریم این مقاله همواره برای شما کاربردی باشد و در صورت نیاز برای کسب اطلاعات فقط کافیست با تیم توسعه دهندگان ورد پرس در ارتباط باشید .


لطفا جهت خرید افزونه المنتور پرو اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب