هاست وردپرس چیست؟

بازدید: 2047 بازدید

هاست وردپرس چیست ؟و چه تفاوتی با هاست معمولی دارد؟

هاست وردپرس چیست؟ یا هاست وردپرس ارزان از کجا تهیه کنیم؟ از سوالاتی که به دلیل افزایش تعداد سایت ها و نیاز همه ی فروشندگان و صاحبان کسب و کار تعداد سایت ها و طراحی سایت پرسیده میشود.زمانی که درگیر مراحل طراحی سایت شوید ، قطعا طراحان با شما درباره هاست و انواع آن صحبت خواهند کرد.یا افرادی که تصمیم به عوض کردن هاست سایت خود دارند ولی اطلاعات کافی برای انتخاب درست آن ندارند. برای اینکه بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید و هاست مورد نظر را انتخاب کنید ، تا انتهای مقاله با ما باشید.

قبل از اینکه به سراغ این موضوع  برویم بهتر است مقاله ی وردپرس چیست؟ را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم در این موضوع را کسب کنید.

 

آنچه در این مقاله میخوانید:

هاست وردپرس چیست؟

به دلیل مزیت های زیادی که طراحی سایت با وردپرس دارد (میتوانید در مقاله ی مزیت های وردپرس آن را مطالعه کنید.) روز به روز تعداد سایت های وردپرسی افزایش یافت.به دلیل افزایش درخواست کاربران به مرور زمان هاست وردپرس به وجود آمد.در این نوع هاست از قبل فضای اختصاصی و تنظیم شده برای وردپرس ساخته شده است.به عبارتی این نوع هاست ها برای وردپرس بهینه شده اند و سرعت و عملکرد آن را بهبود بخشیده اند.

 

اگر مقاله ی نکات مهم در انتخاب هاست را مطالعه کرده باشید ، متوجه خواهید شد که این نوع هاست جزو بهترین گزینه ها میباشند.

با انتخاب هاست وردپرسی در زمان و پیکربندی ، امنیت و…  صرفه جویی خواهید کرد. با انتخاب آن نیاز نیست شما مراحل طولانی برای راه اندازی یک سایت را طی کنید ، فقط با چند کلیک ساده هاست شما ساخته میشود. در این نوع هاست ها ابزار های قرار داده میشود که پشتیبانی آن را هم راحت میکند.

چرا هاست وردپرس را انتخاب کنیم؟

وردپرس در کل یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند است .اما برای تکمیل شدن نیاز دارد افزونه یا پلاگین هایی روی آن نصب شود.اما بعضی از این افزونه ها به دلیل کد نویسی مخرب میتوانند به خروجی سایت شما ضربه بزنند.علاوه بر آن منابع سخت افزاری سرور شما را هم تحت تاثیر قرار میدهند. همین باعث کند شدن سایت و اختلال در آن میشود . پس میتوان گفت یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این نوع هاست همین موضوع است.اگر از این نوع هاست مخصوص استفاده کنید کمتر با این نوع مشکلات مواجه خواهید شد.

هاست وردپرس چیست ؟و چه تفاوتی با هاست معمولی دارد؟

از دیگر ویژگی های مهم این نوع هاست داشتن سی پی یو قویتر و هارد نسل جدید SSD است که از نقاط قوت آن محسوب میشود.از دیگر ویژگی های مثبت این نوع هاست میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بهینه شده برای  سیستم وردپرس
  • سیستم های تخصصی برای تشخیص و جلوگیری از حملات به سایت وردپرس
  • پهنای باند نامحدود
  • قابلیت نصب انواع مختلف افزونه
  • سیستم بک آپ گیری
  • پشتیبانی از نسخه های php
  • آپ تایم بالا و …

شما میتوانید هاست وردپرس ارزان قیمت را از شرکت ماندگار وب که پیشنهاد ما به شما میباشند خریداری کنید.

نتیجه گیری:

متخصصان ما همیشه به مشتریان برای شروع کار هاست وردپرس را پیشنهاد میدهند.علاوه بر ویژگی هایی که دارد هم هزینه کمتر و هم ریسک کمتری برای شما دارد .در ادامه با افزایش کاربران و کسب درآمد از سایت میتوانید هاست اختصاصی یا مجازی خریداری کنید.

ادامه مطلب