قالب فلت سام

بازدید: 1936 بازدید

قالب فلت سام و ویژگی های کاربردی آن

برای طراحی سایت با وردپرس شما به یک قالب مناسب با سایت خود نیاز دارید. یکی از کامل ترین قالب های فروشگاهی ، قالب فت سام است.این قالب امروزه کاربران زیادی دارد.شما میتوانید این قالب را به شکل های مختلف شخصی سازی کنید و دست شما برای طراحی باز است.این قالب برای ووکامرس نوشته شده است. قالب فلت سام چند منظوره است و به شما امکان راه اندازی سایت فروشگاه، سایت شرکتی و هر نوع سایت دیگری که می خواهید با وردپرس راه اندازی کنید را می دهد.نسخه ی کاملا فارسی سازی شده و راست چین شده ی  این قالب برای فارسی زبانان ساخته شده تا کار را برای ما به مراتب راحت تر کند.

ویژگی های قالب فلت سام

ویژگی های زیاد این قالب باعث محبوبیت آن بین کاربران شده است. امروزه سایت های زیادی از این قالب استفاده میکنند .

فلت سام استدیو

این ویژگی بی‌نظیر در نسخه 3.4 اضافه شده است. فلت‌سام استودیو کتابخانه بزرگی از طرح‌های آماده سایت برای پوسته فلت سام است که با استفاده تنها چند کلیک می‌توانید از این طرح‌ها در وبسایت خود استفاده کنید.این پوسته ها برای شروع کار طراحی سایت برای شما مناسب هستند.

فلت سام استدیو

صفحه ساز

از نسخه 3.4 می‌توانید صفحه محصول را به هر شکلی که در نظر دارید اختصاصی کنید. با استفاده از صفحه ساز قدرتمند قالب فلت‌سام دست شما برای طراحی صفحات محصول هم باز است.

صفحه ساز قالب فلت سام

نسخه بهینه برای موبایل

قالب فلت سام این ویژگی را به شما میدهد تا سایت خود را به حالت ریسپانسیو در بیاورید. البته برای این کار شما باید مهارت کافی را داشته باشید و به صورت دستی آن را تنظیم کنید.

گذینه های مختلف برای طراحی هدر در قالب فلت سام

با کمک هدر ساز شما گذینه های مختلفی برای طراحی یک هدر منحصر به فرد را دارید. هر طراحی که در ذهن شما باشد میتوانید روی هدر خود پیاده کنید.این هدر ساز ها قابلیت کشیدن و راها کردن را دارد که کار را آسان تر میکند.

نقطه تمرکز تصویر

با استفاده از این قابلیت می توانید نقطه تمرکزی برای تصویر یا بنر مورد نظر خود ساخته تا در دستگاه های مختلف بر روی بخشی از تصویر که میخواهید نشان داده شود تمرکز شود.

کنترل کامل تایپوگرافی سایت

این قالب انواع مختلفی از فونت ها را در دسترس شما قرار میدهد . شما میتوانید نوشته های خود را به هر سازی و در هر جایی از صفحه ب رنگ های مختلف و ویژگی های خاص طراحی کنید.

نمایش فرم ها در قالب فلت سام

به کمک افزونه فرم تماس شما میتوانید از طرح های پیش ساخته این قالب استفاده کنید. فرم های دلخواهتان را در هر جایی از سایت به نمایش در آورید. همچنین این قالب با افزونه های مختلف مثل فرم تماس 7 و میل چیمپ ..هماهنگ شده است.

بهینه سازی شده برای سرعت بیشتر

فلت سام یکی از پر سرعت ترین قالب های موجود برای طراحی سایت است. با یک سری کد های ساده و بهینه به سرعت آن اضافه کنید.همچنین با استفاده از روش هایی که دراین لینک به شما آموزش میدهیم سرعت سایت خود را افزایش دهید.

طراحی شده برای ساخت محصول

این قالب با طراحی خاصش ساخت بر روی تجربه ی کاربران تمرکز کرده و از هر نوع استفاده ای پشتیبانی میکند.

فروشگاه فلت سام

 

این قالب به صورتی طراحی شده است که با ووکامرس سازگاری بالایی دارد و شما میتوانید محصولاتی که در فروشگاه ساز ووکامرس میگذارید را به صورت حرفه ای تری در بیاوردید.در واقع ووکامرس  یک افزونه کاملا تخصصی و رایگان برای نصب بر روی وردپرس می باشد که با استفاده از آن می‌توانید برای وبسایت خود در هرزمینه ای که باشد ،فروشگاه اینترنتی ساخته و به  فروش آنلاین محصولات بپردازید.این افزونه دوس داشتنی هیچ گونه محدودیتی ندارد و برای هر نوع امکانی که برای فروشگاه خود نیاز داشته باشید، افزونه‌ای رایگان یا پولی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اطلاعات بیشتر درمورد ووکامرس از مقاله ی ووکامرس چیست؟ استفاده کنید.

المنت ها در قالب فلت سام

هر نوع سایتی که در ذهن خود دارید را با استفاده از المنت های از پیش ساخته شده در کتابخانه ی فلت سام طراحی کنید.

ساخت اسلایدر

بدون نصب هیچ افزونه ای یک اسلایدر حرفه ای برای سایت خود طراحی کنید.

جست و جوی ای جکس داخلی

محصولات نوشته ها یا برگه هارا به سرعت در سایت خود جست و جو کنید.

کد های بهینه سئو

این قالب بیشتر نکات برای گرفتن امتیاز بالا در گوگل را در بر دارد.با این قالب بالاترین رتبه ی گوگل را کسب کنید.

شما میتوانید با این 5 افزونه ضروری هر ویژگی دیگری که در ذهن خود دارید به سایت اضافه کنید.

روش نصب قالب فلت سام

این قالب به صورت رایگان در اختیار شما وجود ندارد و باید آن را خریداری کنید.

دو روش برای نصب وجود دارد:

بعد از خرید، باید در پنل کاربری خود، اقدام به دانلود قالب فلت سام کنید. پس از این که فایل را دانلود کردید، در پنل کاربری خود در وردپرس، به بخش نمایش سپس به پوسته‌ها وارد شوید. در این صفحه با گزینه افزودن پوسته تازه مواجه می‌شوید و باید روی آن کلیک کنید.

صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، روی گزینه Choose file کلیک کرده و فایلی را که با دانلود قالب فلت سام بر روی سیستم یا در پنل کاربری خود دارید، انتخاب کرده و آپلود کنید. این فایل حتماً باید فرمت فشرده یا zip داشته باشد وگرنه وردپرس آن را قبول نمی‌کند.

پس از این که فایل را انتخاب کردید، نصب قالب فلت سام را انجام دهید. بعد از بارگذاری فایل در هاست شما، گزارش موفقیت آمیز بودن نصب قالب فلت سام برای شما نمایش داده می‌شود. در غیر این صورت، ایرادات احتمالی را باید برطرف کنید. بهتر است پس از این که قالب را نصب و فعال‌سازی کردید، برای این که تغییرات احتمالی نسخه بازنویسی شده را از دست ندهید، باید قالب فلت سام چایلد را به عنوان قالب سایت فعال کنید. برای این منظور ابتدا باید مراحل ذکر شده را برای فلت سام چایلد تکرار کنید تا نصب و سپس فعال شود.

این قالب انتخاب درست و کاملی برای طراحی شما است.اما قالب های دیگری هم وجود دارند با همین ویژگی ها که ممکن است مناسب برای کار شما باشند .

ادامه مطلب