ووکامرس چیست

بازدید: 5987 بازدید

برای راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی ، پس از طراحی یک سایت وردپرسی ، باید آن را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنیم.این کار توسط افزونه ارائه شده برای وردپرس به نام ووکامرس (WooCommerce) قابل انجام است . شاید تا به حال اسم ووکامرس به گوش شما نیز خورده باشد پس بیایید تا با هم در این مقاله از گروه توسعه دهندگان وردپرس بررسی کنیم که ووکامرس (WooCommerce) چیست و چه مزایایی دارد.
با ما همراه باشید .

ووکامرس چیست ؟

ووکامرس

یک تعریف ساده از ووکامرس :

در واقع ووکامرس یا WooCommerce یک افزونه فروشگاه ساز وردپرسی می باشد که این قابلیت را دارد که با استفاده از آن یک فروشگاه قوی و سریع راه اندازی کنید تا  بتوانید محصولات خود را به روش  آنلاین در سطح اینترنت بفروشید.

ووکامرس در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است و جامعه آماری زیادی از کاربران را به سمت خود جذب کرده است. بای ووکامرس قالب‌های متعددی تولید و عرضه شده است و افزونه‌های بسیاری برای آن در درسترس است؛ پس اگر می‌خواهید سایت فروشگاهی خود را با ووکامرس راه‌اندازی کنید اصلاً به فکر محدودیت‌های آن نباشید چون به جرات می‌توان گفت محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت !

امکانات

WooCommerce

در ادامه به برخی از امکانات ووکامرس اشاره خواهیم کرد :

  • پشتیبانی از تمامی افزونه‌های سئو وردپرس
  • تعریف مجزای قالب‌ها برای قسمت‌های مختلف
  • ووکامرس دارای بخش گزارش‌‌گیری هوشمند و دقیق میباشد
  • استفاده از نظرات و دیدگاه‌های مشتریان برای محصولات
  • امکان وصل شدن به سیستم پست ایران
  • کاملا فارسی سازی شده در راستای سهولت در استفاده کاربران فارسی زبان
  • استفاده از سیستم انبارگردانی جهت مدیریت کردن محصولات فروشگاه
  • ووکامرس WooCommerce نمایش جزئیات فروش را داراست

هنگامی که شما محصولات خود را به‌صورت اینترنتی برای فروش قرار می دهید ، دیگر مشتریان شما محدود به یک منطقه جغرافیایی نخواهند بود بلکه شما این امکان را دارید که علاوه بر مشتریان محلی از سایر نقاط جغرافیایی نیز مشتری جذب کنید و اجناس خود را به ارائه کنید و کسب‌وکار خود را گسترش دهید.


در صورتی که دنبال راهی برای ساختن فروشگاه اینترنی با ووکامرس خود هستید همین حالا با کارشناسان ما تماس برقرار کنید

جهت مطالعه سایر مطالب به بلاگ مراجعه نمایید.

ادامه مطلب