قالب رایگان وردپرس

بازدید: 2081 بازدید

قالب رایگان وردپرس مطمئن را از کجا دانلود کنیم؟

همواره افرادی که تصمیم دارند سایت وردپرسی خود را طراحی کنند و یا در حال آموزش طراحی سایت هستند، به دنبال کم کردن هزینه های طراحی سایت میگردند. بعد از راه اندازی وردپرس به یک قالب برای زیبا تر کردن جلوه سایت خود نیاز است.که معمولا هزینه این قالب ها زیاد هستند .بهترین روش برای طراحی سایت کم هزینه استفاده از قالب رایگان وردپرس است. البته پیدا کردن قالب رایگان راستچین شده هم کار آسانی نیست.در ادامه ی مقاله به شما آموزش میدهیم چگونه قالب رایگان مناسب را دانلود کنید.

 

 

آنچه در این مقاله میخوانید:

 

قالب وردپرس چیست؟

قالب یا تم ها از مهم ترین و اصلی ترین بخش های سایت شما هستند .این قالب ها ظاهر اولیه سایت شما را با توجه به نوع سایت تشکیل میدهند.به همین دلیل است که طراحی آن ها از اهمیت زیادی برخوردارند.با توجه به این که ظاهر سایت میتواند در موفقیت سایت شما تاثیر زیادی بگذارد و بازدید سایت شما را افزایش دهد. پس دقت کنید قالب درستی را برای خود انتخاب کنید.

قالب های رایگان دانلود و آموزش انتخاب

نکات مهم در انتخاب قالب مناسب

شما باید با توجه به نیاز سایت و نیاز کاربران سایتتان قالب را انتخاب کنید . هدف سایت اهمیت زیادی در این قسمت دارد. گاهی وقت ها انتخاب قالب اشتباه باعث میشود تا هم سایتتان ظاهر خوبی پیدا نکند و هم وقتتان را بیهوده برای شخصی سازی آن تلف کنید.

برای مثال اگر سایت شما فروشگاهی باشد باید حتما قالب فروشگاهی استفاده کنید تا بتوانید نیاز های سایت را بر طرف کنید.

 خود وردپرس به‌طور پیش‌فرض چند قالب در اختیار شما قرار می‌دهد که شما می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. شما به‌راحتی می‌توانید این قالب‌ها را مدیریت کرده و از طراحی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها استفاده نمایید.

 حتما توجه کنید که یک قالب واکنشگرا را انتخاب کنید.زیرا یک قالب حرفه ای برای هر نوع دستگاهی مثل موبایل ، لپ تاپ ، کامپیوتر ….باید مناسب باشد.اگر قالب شما این ویژگی را نداشته باشد در دستگاه های مختلف سایت شما از هم میپاشد و نمایش مرتبی نخواهد داشت.

نکته  مهم بعدی سازگاری قالب با افزونه های وردپرسی است. سیستم مدیریت محتوای وردپرسی افزونه های پرطرفداری دارد که روند طراحی سایت رابرای شما دلنشین تر و آسان تر میکنند .برای آشنایی بیشتر با این افزونه ها حتما مقاله ی افزونه چیست ؟ را مطالعه کنید.

قالب های رایگان دانلود و آموزش انتخاب
قالب رایگان وردپرس

 

 

مزایای استفاده از قالب رایگان وردپرس

بزرگ ترین مزیت این قالب ها رایگان بودن آن ها است.این مزیت شما را از پرداخت هزینه برای قالب راحت میکند.اما بعضی از این قالب های رایگان فقط در نسخه های آزمایشی رایگان هستند و اگر شما بخواهید به تمام امکانات آن ها دسترسی پیدا کنید باید نسخه ی آپدیت شده ی قالب را خریداری کنید.

این قالب های رایگان کاملا سازگار با سیستم وردپرس طراحی شده اند و نیازی به کد نویسی ندارند. بعد از نصب به راحتی میتوانید از آن ها استفاده کنید.

بعضی از این قالب ها دارای پشتیبانی هم هستند زمانی که به مشکل خوردید شما را راهنمایی میکنند.

معایب استفاده از قالب رایگان وردپرس

معمولا قالب های رایگان مشکلاتی هم دارند و کاملا بی عیب نیستند.اما همیشه هم اینطور نیست بستگی به منبع دانلود قالب دارد.مثلا بعضی از مدیران سایت ها قالب هایی که مشکلات زیادی دارند را به صورت رایگان در اختیار کاربر میگذارند تا سایت خود را محبوب تر و شناخته تر کنند. نگران نباشید سایت ما قالب های رایگان حرفه ای را همراه با پشتیبانی برای دانلود در اختیار شما گذاشته است.

از بدترین عیب این پوسته ها میتوان به کد های مخرب آن ها اشاره کرد.هکر ها از این کد ها برای به خط انداختن امنیت سایت شما استفاده میکنند و سایت را هک میکنند.

بعضی از این قالب ها اختصاصی نیستند و قابلیت شخصی سازی شدن را ندارند.

آپدیت نمیشوند و امکانات جدی به آن ها اضافه نمیشود.

اما نگران نباشید تیم wpdevs تمام این مشکلات را برای شما حل کرده است. شما میتوانید محبوب ترین و حرفه ای ترین قالب ها را همراه با پشتیبانی از قسمت قالب های رایگان وردپرس دانلود کنید.

قالب های رایگان مخزن وردپرس 

شما علاوه بر دانلود قالب از سایت ها میتوانید از قالب هایی که در مخزن وردپرس وجود دارند هم استفاده کنید.البته این قالب ها خیلی حرفه ای نیستند و ممکن است فقط در شروع که به کارتان بی آیند.پس اگر به دنبال سایت حرفه ای و کاملا شخصی سازی شده هستید این قالب ها را به شما پیشنهاد نمیکنیم.

برای آموزش روش دانلود این قالب ها مقاله ی مخزن وردپرس را مطالعه کنید.

قالب های رایگان دانلود و آموزش انتخاب

معرفی قالب های رایگان وردپرس

قالب های محبوب و حرفه ای رایگان شامل:

  • قالب مجله ای Kent

  • قالب Moderne

  • قالب Fascinate

  • قالب رایگان Writee

  • قالب خبری Maxwell

قالب رایگان وردپرس چیست؟

  • قالب  Poseidon

  • قالب Hueman

  • قالب شرکتی Sydney

  • قالب Hemingway

  • قالب Blocksy

  • قالب شرکتی Neve

قالب رایگان وردپرس چیست؟
قالب رایگان وردپرس
  • قالب Go

  • قالب چند منظوره Bento

  • قالب شرکتی  Hestia

  •  قالب  Astra

  • قالب چندمنظوره OceanWP

البته بیشتر این قالب ها راستچین نشده اند و سایت حرفه ای برای شما نمیسازند. اگر به دنبال قالب های حرفه ای که پولی هستند میگردید ،میتوانید قالب های زیر را که تیم ما یه صورت رایگان برایتان آماده کرده را همراه با پشتیبانی دانلود کنید. 

جهت دانلود روی قالب مورد نظر کلیک کنید.

همچنین بعضی ها سعی میکنند تا لایسنس قالب ها را به صورت دستی برای خود حذف کنند .برای اطلاعات بیشتر در این مورد مقاله ی حذف لایسنس قالب وردپرس را مطالعه کنید.

 

ادامه مطلب