بهینه سازی لندینگ پیج محلی

بازدید: 519 بازدید

کسب و کار هایی که در یک شهر مکان فیزیکی دارند ، ایجاد لندینگ پیج یا صفحه فرود بهترین راه برای افزایش فروش است . بهینه سازی لندینگ پیج محلی به موتور جستجو نشان میدهد که شما در منطقه خاصی خدمت میکنید . یا در مکانی خاص محصولات و خدمات خود را ارائه میدهید. محتوای صفحات فرود محلی میتواند شامل اطلاعات مربوط در مورد شهر خاصی باشد . صفحه فرود به خرید اینترنتی از سایت های فروشگاهی کمک میکند .

اگر موارد بهینه سازی زیر را رعایت کنید ، اعتماد و اعتبار گوگل در مورد شما بیشتر میشود . در نتیجه ، فروش شما بیشتر میشود.

در ادامه با توسعه دهندگان وردپرس همراه باشید تا بتوانید صفحات فرود محلی بهینه طراحی کنید .

نکات بهینه سازی صفحات فرود محلی :

دوری کردن از محتوای کپی اولین راه برای بهینه سازی لندینگ پیج محلی

استفاده کردن از یک متن برای چند محتوا یکی از بزرگترین اشتباهتی است که هرکسی میتواند برای تولید محتوا انجام دهد . با توجه به پیشرفت روز به روز الگوریتم های گوگل ، اگر میخواهید موفق شوید ، باید محتوای منحصر به فردی داشته باشید. طبق تحقیقات ، صفحات فرودی که با محتوای کپی درست شده اند ، مانند صفحات فرودی هستند که بر خلاف دستور های گوگل ساخته شده اند . دوری کردن از محتوای کپی اولین قدم برای بهینه سازی صفحات فرود محلی است .

محتوای کپی در صفحات فرود زمانی میتواند بیشترین آسیب را به شما بزند که همان کلمه کلید با محتوایی شبیه آن در صفحه دیگری در سایت شما باشد . اگر شما نمیتوانید محتوای منحصر به فرد برای لندینگ پیج خود درست کنید ، بهتر است از ساخت صفحه فرود منصرف شوید . زیرا اینکار آسیب زیادی به بهینه سازی صفحات فرود محلی است .

دوری کردن از محتوای کپی برای بهینه سازی لندینگ پیج محلی

شما باید برای صفحه فرود خود ارزش قائل شوید ، زیرا این صفحه ، صفحه ای است که کاربر آنرا ارزشمند میداند . اگر سایت خدماتی دارید ، باید در صفحه فرود بهترین خدمات خود را به نمایش بگذارید . کارهایی شبیه به این برای کسب و کار شما مفید است . زیرا کاربران بهترین کارهای شما را مشاهده میکنند .

اسپم نکردن محتوا

اینکه شما یک کلمه کلیدی بیهوده انتخاب کرده باشید و محتوای خود را بر اساس آن نوشته باشید میتواند به شما ضرر بزند . کلمه کلیدی باید همراستا با محتوا باشد و محتوا باید مفید باشد . مدت هاست که خیلی از افراد کلمه کلیدی بیهوده انتخاب میکنند تا محتوایی برا اساس آن نوشته باشند . اما اینها نشانه یک طراحی ضعیف است .

برای بهینه سازی لندینگ پیج محلی از کلمات کلیدی اضافی استفاده نکنید . سعی کنید در انتخاب کلمه کلیدی مبالغه نکنید که نه تنها باعث موفقیت سایت شما نمیشود ، باعث افت رتبه سایت شما هم میشود . برای مثال اگر وکیل هستید ، نوشتن کلمه بهترین وکیل هرزنامه است .

 

بهینه سازی لندینگ پیج محلی

وقتی محتوای شما با کلمه کلیدی همراه شود اما محتوای شما شامل هرزنامه باشد ، گوگل شما را به با عنوان “محتوای غیر مفید” پنالتی میکند .

شما لازم نیست که برای بهینه سازی لندینگ پیج محلی ، آن را با کلمات کلیدی پر کنید . گوگل با چند سر نخ میتواند بفهمد که موضوع شما در مورد چیست .

بهینه سازی تصاویر و URL ها در بهینه سازی لندینگ پیج محتوا

برای بهینه سازی URL سعی کنید آنرا کوتاه نگه دارید . اما اگر خدمات یا محصولات خود را معرفی میکنید بهتر است که کامل باشد .

سعی کنید یک نامک یا URL مناسب داشته باشید . برای جداکردن کلمات از خط فاصله استفاده کنید . از کاراکتر های اضافی استفاده نکنید .

همچنین مطمئن شوید که تصاویر شما سئو پسند هستند. اسم هایی که تلفن های هوشمند برای عکس ها درنظر میگیرند مجموعه ای از اعداد و  حروف هستند . شما بهتر است آنها را عوض کنید . برای بهینه سازی تصاویر بهتر است از کلماتی استفاده کنید که تصاویر را به خوبی توصیف میکنند . برای اینکار پس از اینکه عکس را در وردپرس انتخاب کردید ، عنوان آنرا عوض کنید . 

 

بهینه سازی لندینگ پیج محلی

یکی دیگر از نکاتی که باید برای بهینه سازی تصاویر باید به آنها توجه کرد نوشتن متن جایگزین یا alt تصویر است . انجام کارهای بالا به بهنیه سازی تصاویر کمک میکند . البته به صورت کلی به بهینه سازی لندینگ پیج محلی شما کمک میکنند .

برای بهینه سازی تصاویر بهتر است مقاله “سئو تصاویر ورد پرس و تاثیر آن در سئو” را مطالعه کنید.

از کلمه کلیدی درست مرتبط با صفحه فرود محلی استفاده کنید و سعی کنید آن مرتبط با تصویر باشد .

شما با استفاده از افزونه سئو تصاویر وردپرس میتوانید عکس های خود را را سئو کنید .

نوشتن اطلاعات مکانی کسب و کار

اگر بتوانید در مورد محل کسب و کار خود اطلاعات مفید بنوسید خیلی خوب است . این خوانندگان را کمک میکند و گوگل آنرا مفید و کمک کنند تشخیص میدهد . یکی از راه های نوشتن این اطلاعات میتواند نوشتن در مورد کسب و کار  شما یا اینکه آن کسب و کار چگونه به مردم کمک میکند باشد. 

برای اینکار میتوانید از افزونه سئو محلی گوگل کمک بگیرید . 

استفاده از تصاویر واقعی و محلی آن محل

برای بهینه سازی لندینگ پیج محلی باید از تصاویر واقعی همان محل استفاده کرد . اگر میخواهید در مورد شهری صفحه فرود طراحی کنید و در همانجا محصولات خود را معرفی کنید ، باید از تصاویر واقعی استفاده کنید که خودتان گرفتید . این تصاویر میتواند از پارک ، اتاق های بازرگانی ، سرگرمی های محلی یا رستوران و مدارس باشد.

البته مواد بالا بستگی به این دارد که شما در چه مورد میخواهید صفحه فرود درست کنید .

استفاده از عکس های واقعی نشان میدهد که شما نسبت به دیگر افراد که عکس های استوک در صفحه فرود قرار میدهند ، قابل اطمینان تر هستید . البته یادتان نرود که آن عکس را هم برای موتور های جستجو بهینه کنید .

شما میتوانید برای نشان دادن اطلاعات خاص روی محصولات ، مقاله نمایش اطلاعات خاص روی محصولات ووکامرس را مطالعه کنید . 

نمایش برند و لوگوی شرکت هایی که به آنها تعلق دارید

اگر زیر مجموعه برند و لوگو های محلی هستید ، حتما از آنها استفاده کنید . اینکار باعث میشود که کاربران بیشتر در مورد کسب و کار شما آشنا شوند .

نمایش برند و لوگوی شرکت های محلی میتواند شما را در بهینه سازی لندینگ پیج محلی کمک کند . لوگو و برند نشان دهنده هویت گرافیکی یک شرکت است . برای همین استفاده از آن برای بهینه سازی صفحه فرود محلی بسیار مهم است .

نمایش دادن موقعیت مکانی برای بهینه سازی لندینگ پیج محلی 

اگر یک منطقه فیزیکی در شهر دارید ، بهتر است موقعیت مکانی و شماره تماس خود را در آنجا بنویسید . همچنین شما باید در برنامه هایی که برای نقشه یابی هستند آدرس مغازه خود را ثبت کنید . با اینکار مردم میتوانند راه های آمدن به مغازه شما را پیدا کنند . یکی از برنامه های مناسب برای قرار دادن موقعیت مکانی “Google maps” است . اگر شما موقعیت مکانی کسب و کار خود را به درستی نمایش داده باشید ، بعد از ساخت پروفایل ، برند و نظراتی که کاربران برای شما نوشته اند ثبت میشود . 

سخن آخر

ایجاد و بهینه سازی لندینگ پیج محلی بهترین کار برای دستیابی مشتریان محلی به کسب و کار شما است . یک صفحه فرود محلی خوب ، در مورد کسب و کار شما و محلی است که کسب و کار شما در آنجا قرار دارد. 

ایجاد یک صفحه فرود منحصر به فرد و جذاب میتواند جامعه را به شما نزدیک تر کند و نظر گوگل را نسبت به شما بهبود ببخشد . خیلی ها در زمان ساخت صفحه فرود اشتباهاتی را انجام میدهند . برای اینکه شما موقع طراحی لندینگ پیج ، آن اشتباهات را انجام ندهید ، میتوانید مقاله اشتباهات طراحی صفحه فرود را بخوانید . 

برای ساخت لندینگ پیج با المنتور ، میتوانید مقاله ساخت لندینگ پیج با المنتور را مطالعه کنید . 


امیدواریم که مقاله بالا توانسته باشد شما را کمک کند . 

برای اطلاعات بیشتر به بلاگ مراجعه کنید .

ادامه مطلب