آموزش ساخت لندینگ پیج با المنتور

بازدید: 950 بازدید

 

یکی از اقداماتی که باید برای سایت خود انجام دهید ساخت لندینگ پیج یا همان صفحه فرود است . که یکی از روش های مهم در بازایابی آنلاین محسوب میشود. در مقاله های پیشین درباره اینکه لندینگ پیج چیست و اشتباهات طراحی لندینگ پیج سخن گفته ایم.امروز با آموزش ساخت لندیگ پیج با المنتور در کنار شما هستیم.

در این مقاله میخوانیم:

ساخت لندینگ پیج با اسفاده از قالب آماده

برای ساخت لندینگ پیج با المنتور میتوانید از قالب های آماده استفاده کنید.قالب های آماده صفحه فرود باعث میشود که شما یک صفحه فرود حرفه ای طراحی کنید.در قسمت برگه ها شما ابتدا یک برگه انتخاب میکنید سپس از بین قالب های آماده به دلخواه یکی را انتخاب میکنید. سپس با درون ریزیی متوانید هر المانی که را میخواهید اضافه یا حذف کنید.

قالب آماده

 

ساخت سربرگ

برای ساخت لندینگ پیج شما ابتدا باید برای هر بخش یک عنوان بزارید.برای اینکار باید یک بخش به صفحه اضافه کنید و المان سربرگ را به داخل بخش بکشید .در این بخش شما میتوانید یک سری ویرایش انجام دهید از جمله سایز و رنگ و متن و…

سربرگ

 

ساخت اسلایدر

اسلایدر یکی از مهم ترین موارد برای برای ساخت لندینگ پیج  مناسب است.شما برای ساخت اسلایدر باید یک بخش تک ستونه اضافه کنید بعد المان اسلاید را به داخل بخش بکشید و رها کنید.مثل سربرگ این قسمت هم شامل ویرایش و تنظیمات است. تنظیمات ارتفاع، عرض محتوا،پیمایش، پخش خودکار،سرعت انتقال،پدینگ و… 

اسلایدر

 

آیکون جعبه

پس از ساخت اسلایدر نوبت به افزودن المان آیکون جعبه میرسد.شما میتوانید با استفاده از این المان مناسبت های خاص را به کاربران اطلاع بدهید.برای ساخت آِیکون جعبه ابتدا یک بخش ایجاد کنید و سپس آیکون جعبه را داخل یخش قرار دهید.

میتوانید به هر تعداد که خواستید آیکون جعبه اضافه کنید.بعد از انجام این مراحل شما میتوانید از کتابخانه های آِیکون المنتور یا سایت های غیره تصویر اضافه کنید.شما میتوانید هر گونه که دوست داشتید این آیکون را ویرایش کنید و یا تغییراتی در آن ایجاد کنید که مشابه مراحل قبل است.

آیکون جعبه

 

 

ایجاد قسمت شمارش معکوس

شما میتوانید برای تخفیف های ویژه و مناسبت های خاص خود تایمر قرار دهید.

شما با این ویژگی به کاربر نشان میدهید که تا چه مدت تخفیف ها جاری است. یا مراسم و مناسب خاص چه زمانی آغاز خواهد شد.برای ایجاد تایمر یک ستون اضافه کنید و دنبال المان شمارش معکوس بگردید.در قسمت تنظمیات شمارش معکوس تنظیمات استایل و تاریخ شروع یا پایان تعیین کنید.

شمارش معکوس

 

ساخت گالری تصاویر

برای اینکه صفحه فرود شما جذاب تر باشد میتوانید از المان گالری تصاویر استفاده کنید.مثلا اگر میخواهید کاربر لیست محصولات شما را ببیند باید چند تصویر به گالری اضافه کنید.در این قسمت باید طول ارتفاع و عرض،پدینگ و فاصله را تعیین کنید.

شمارش معکوس

 

 

 

 

ادامه مطلب