مشاغل اینترنتی پول ساز

بازدید: 3440 بازدید

مشاغل اینترنتی پول ساز

در این بخش از سری مقالات توسعه دهندگان وردپرس  چند روش کسب درآمد از اینترنت و شغل‌های اینترنتی  را نام می بریم. چنانچه شما هم می‌خواهید از طریق اینترنت برای خودتان درآمدزایی کنید، بهتر است بدانید که در هر سن و سالی که هستید، این کار کاملاً  امکان پذیر است.
 این مطلب را تا انتها بخوانید تا مشاغل اینترنتی پول ساز را بشناسید.

آنچه در این مقاله میخوانید:

مشاغل اینترنتی با درآمد مناسب

از خوبی های یک شغل اینترنتی می توان به این نکته اشاره نمود که تنها  زحمت خرید بستۀ اینترنت فقط به گردن‌تان است و احتمالاً باید برای کسب و کارتان مواد اولیۀ لازم را بگیرید. حالا این مواد اولیه، ممکن است مهارتی باشد که به شما کمک می‌کند تا کارتان را پیش ببرید، یا لوازم فیزیکی برای پیشبرد کار؛ هرچه که هست، آسان و کم‌هزینه است. این در حالی است که هر کسی با هر سن و سالی ممکن است به داشتن یک شغل اینرتنتی فکر کند.

از بین این مشاغل می توان به موارد اشاره کرد :

ساخت اپلیکیشن و بازی برای موبایل

شغل-اینترنتی

 

یکی از مشاغل اینترنتی پول ساز مطلوب همین مورد است.
چراکه امروزه همه مردم گوشی خود را همه جا با خود می برند و تنها کافیست یکی از نیاز های آن ها را با نرم افزاری که ازائه می دهید برآورده نمایید.برای مثال اپلیکیشن های مسیر یاب را در نظر بگیرید یا حتی نرم افزار هایی برای درخواست خودرو.

این مقاله شما در درک نیاز به اپلیکیشن یاری می کند : اهمیت داشتن اپلیکیشن برای مشاغل 

طراحی وبسایت

بعد از شیوع کرونا در سال 1398، رونق کسب ‌و‌کارهای اینترنتی خیلی بیشتر شد و حتی کسب و کارهای سنتی هم به سمت اینترنتی شدن قدم برداشتند. در همین راستا طراحی وبسایت استاندارد با قیمت مناسب می تواند زمینه درآمد مطمئنی باشد.

طراحی وب چیست ؟

طراحی وبسایت، طراحی سایت یا همان Web Design، در واقع تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی است. طراحی یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. حال اگر شما قصد دارید یک وبسایت قدرتمند پیاده سازی کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول موتور جستجوگر گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت را رعایت کنید.

فواید طراحی سایت را بیشتر بشناسید : مزایای طراحی وب سایت

تولید محتوا

مشاغل اینترنتی پول ساز
مشاغل اینترنتی پول ساز

 

در ابتدا تعریف ساده ای از تواید محتوا ارائه می دهیم :

متن به معنی ترکیب کردن کلمات و ایجاد یک پیام و انتقال آن به مخاطب هدفتان می­‌باشد. تولید محتوا متنی در واقع نوشتن در مورد یک مبحث مشخص می‌باشد. حال محتوای تولید شده برای مشاغل اینترنتی باید به گونه ای باشد که توانایی جذب مخاطب را داشته باشد.ممکن است فکر کنید که امروزه مخاطبین علاقه خاصی به خواندن محتوا ی متنی ندارند و مایلند محتواهای گرافیکی یا ویدئویی ببینند. این امر تا حدی درست است ولی اغلب مخاطبان متخصص به خواندن محتوای متنی عبافه مند هستند. ولی باید در نظر گرفت که آن­ها هر محتوای متنی‌­ای را نمی پسندند. یک محتوا که بنواند در مورد یک مبحث به طور کامل توضیح دهد و تمام جوانب آن را بررسی کند ،  برای این افراد جذابند.

دسته بندی هایی که میتوان برای تولید محتوا در نظر گرفت:

  • محتوای متنی عمومی
  • محتوای متنی تخصصی
  • متون مناسب شبکه­‌های اجتماعی
  • متن های مناسب تبلیغات
  • تولید محتوا برای محصول

پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید : تولید محتوا

فروش و ارائه خدمات اینستاگرامی

این روش را میتوان یک روش تقریبا مطمئن دانست.

چرا که امروزه حجم کاربران اینستاگرام بسیار بیشتر از هر زمانی است و تعداد زیادی از آن ها مشتاقانه به دنبال تهیه خدماتی چون خرید فالوور ، لایک ، کامنت و … می باشند.اگر شما بتوانید با قیمتی مناسب و کیفیتی قابل قبول خدمات خود را ارائه کنید بدون شک در زمانی کوتاه به حجم مناسبی از ورودی دست خواهید یافت.

برای درک نیاز های یک شغل اینترنتی این مقاله را مطالعه نمایید :  اکانت اینستاگرام مناسب مشاغل

سئو

مشاغل اینترنتی پول ساز
مشاغل اینترنتی پول ساز

 

سئو به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجوگر به هدف بهبود عملکرد وبسایت شما بر پایه استانداردهای موتورهای جستجوگر و عملیاتی که باعث می‌شود محتوای وبسایت شما خیلی راحت در اختیار کاربران قرار گیرد و بازدیدکنندگان بیشتری برای وبسایت شما از این روش جذب شود. این ویژگی با انجام اقداماتی مانند کم کردن حجم وبسایت ، تولید محتواهای جذاب برای وبسایت ، انتخاب کلمات کلیدی کاملا مناسب برای وبسایت و دیگر کارای سئو به نتیجه می‌رسد. فاکتورهای بسیاری در سئو وبسایت شما تاثیر گذار خواهند بود ، حتی از کلمات بکار رفته در متن و محتوا شما تا لینک‌های ورودی به وبسایت شما از وبسایت‌های دیگر، بعضی وقت ها اطمینان پیدا کردن از ساختار مناسب و با کیفیت وبسایت شما برای موتورهای جستجوگر را سئو می‌نامیم.

برای اشنایی بیشتر با سئو مقاله سئو چیست را مطالعه کنید.

تایپ

مشاغل اینترنتی پول ساز
مشاغل اینترنتی پول ساز

 

هنوز شرکت ها و افراد زیادی هستند که به یک تایپیست نیاز دارند. ممکن است در ابتدای کار این کار برای شما کمی سخت و دشوار باشد برای درآمدزایی در منزل این کار بهترین گزینه است. برای اینکه بتوانید از طریق تایپ کردن برای دیگران درآمدزایی کنید شما به یک کامپیوتر و یک اینترنت نیاز دارید.آگهی هایی که در آن ها نیاز به یک فرد تایپیست هست را می توانید در اپلیکیشن هایی مانند شیپور یا دیوار بیابید.

اگر به دنبال آموزش رایگان  حرفه ای این مشاغل میگردید از لینک های زیر کمک بگیرید:

 

مشاغل پولساز آمریکا

آمریکا یکی از قدرتمند و ثروتمند ترین کشور های جهان است که در قاره ی آمریکای شمالی قرار گرفته است. از نظر اقتصادی این کشور جز رتبه های اول دنیا قرار گرفته است . به همین دلیل کسب درآمد در این کشور راحت است.این کشور فقط 4.3 درصد از جمعیت جهان را در بر دارد، با این حال مالک 29.4 درصد از ثروت در دنیا است و دارای بیشترین سهم جهانی در بین کشور های دنیا است. 

لیست زیر شامل پر درآمد ترین مشاغل آمریکا در چند سال اخیر میباشد.

1 -مهندس نرم افزارهای اپلیکیشن
این مهندسان  برنامه های اپلیکیشن رایانه ای را طراحی و برنامه نویسی و توسعه،  می دهند.
میانگین دستمزد سالانه (2016): 100،080 دلار .

2-  طراحان شبکه کامپیوتری
طراحان شبکه کامپیوتری، شبکه های داخلی را که توسط کارگران در یک سازمان استفاده می شود، طراحی می کنند.
میانگین دستمزد سالانه (2016): 101،210 دلار 

مشاغل پولساز آمریکا

3- توسعه دهنده های اپلیکیشن
مهندسین نرم افزاری سیستم های  عامل، کامپایلرها و نرم افزار های توزیع شبکه برای اپلیکیشن های پزشکی، صنعتی، نظامی، ارتباطات، هوا فضا، کسب و کار، علمی و رایانه توسعه را آزمایش و طراحی می کند.
میانگین دستمزد سالانه (2016): 106،860 دلار 

4- مهندس سخت افزار کامپیوتر
مهندسان سخت افزار کامپیوتر به طور طبیعی مشکلات مربوط به سخت افزار کامپیوتر را حل می کنند.
میانگین دستمزد سالانه (2016): 115،080 دلار

5-  مدیران فناوری و کامپیوتر
مدیران فناوری  نقش مهمی در تعیین اهداف فناورانه سازمان  و مسئولیت اجرای  این اهداف را به عهده دارند.
میانگین دستمزد سالانه (2016): 135،800 دلار

 

از دیگر زمینه های پولساز ، مشاغل اینترنتی زیر را می توان نام برد :

  • ساخت وسایل دست ساز در خانه و فروش آن ها
  • ترجمه
  • نوشتن آگهی تبلیغ برای دیگران
  • و ..

مشاغل پولساز اینترنتی در آمریکا

آمریکا هم مانند سایر کشورها حتی بیشتر در زمینه ی مشاغل اینترنتی پیشرفت داشته است و امروزه افراد زیادی از این راه ها کسب درآمد های کلانی دارند . از مهم ترین مشاغل پولساز اینترنتی در آمریکا میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شغل اینترنتی اول ساخت اپلیکیشن کاربردی
  •  شغل اینترنتی طراحی سایت
  • شغل اینترنتی مطمئن فروش فالوور و لایک اینستاگرام
  • شغل اینترنتی ساخت فروشگاه اینترنتی
  • شغل اینترنتی وبلاگ نویسی تخصصی
  • شغل اینترنتی طراحی قالب و افزونه وردپرس
  • تدریس مجازی و برگزاری وبینار 
  • نوشتن محتوای تبلیغاتی
  • شغل اینترنتی همکاری در فروش اینترنتی 
  • …..

جهت مطالعه سایر مطالب به بلاگ مراجعه نمایید.

ادامه مطلب