حذف قیمت از محصولات ناموجود در ووکامرس + تکه کد

بازدید: 359 بازدید

اگر شما صاحب یک فروشگاه اینتنرنتی باشید شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید که قیمت های محصولاتی که ناموجود هستند را حذف کنید. و در بعضی با موارد با مشتری دچار چالش شوید. برای مثال مشتری یا کاربر سایت شما از این ناراضی باشد که چرا محصولات ناموجود قیمت دارند. یا بخواهد آن محصول را با قیمت قدیمی که در سایت ثبت شده برایش موجود کنید. که تمام اینها بیهوده شما را درگیر خواهد کرد. برای انجام این کار نیاز به افزونه نیست و  می توانید به راحتی از تکه کد ارائه شده در این مقاله استفاده کنید؛ با تکه کد ارائه شده و اعمال آن ، شما دیگر دغدغه به دستی پاک کردن قیمت ها و … نداربد.

آنچه در این مقاله میخوانید:

قبل از استفاده از تکه کد ها بهتر است مقاله “معرفی فایل های اصلی وردپرس” را مطالعه نمایید.

چگونگی استفاده از تکه کدها

برای راهنمایی درباره استفاده از تکه کد ها کافیست مراحل زیر را مطالعه و به درستی اجرا کنید. تا بتوانید عملی را که در سایت تان می خواهید ، به راحتی اجرا کنید.

در ابتدا طبق تصویر زیر وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و سپس از سمت راست روی نمایش و سپس ویرایشگر پوسته کلیک کنید و در نهایت تکه کد را در انتهای بخش توابع پوسته جایگذاری کنید.

حذف قیمت از محصولات ناموجود

تکه کد حذف قیمت از محصولات ناموجود در ووکامرس 

در این قسمت از مقاله به بررسی تکه کدی می پردازیم که با استفاده از آن توانایی پاک کردن قیمت از محصولات ناموجود در ووکامرس را دارید.

add_filter( 'woocommerce_get_price_html', 'woocommerceir_hide_price_if_out_stock_frontend', 9999, 2 ); function woocommerceir_hide_price_if_out_stock_frontend( $price, $product ) { if ( is_admin() ) return $price; // BAIL IF BACKEND if ( ! $product->is_in_stock() ) { $price = apply_filters( 'woocommerce_empty_price_html', '', $product ); } return $price; }

جمع بندی

در این مقاله به بررسی چگونگی حذف قیمت محصولات در ووکامرس پرداختیم؛ و تکه کد مخصوص برای آن معرفی کردیم. که بدون نصب هیچ گونه افزونه ای می توان به راحتی از آن استفاده کرد. پس اگر می خواهید قیمتِ محصولاتی که دیگر در فروشگاهتان موجود نیستند را در ووکامرس حذف کنید، بدون نصب افزونه از تکه کد معرفی شده در این مقاله استفاده نمایید.

ادامه مطلب