پیش نیازهای فروشگاه اینترنتی

بازدید: 1915 بازدید

هر فروشگاه اینترنتی جدا از نوع فعالیتش ، به یک سری پیش نیازهای خاص احتیاج دارد.
مواردی که شما برای راه اندازی وبسایت خود در نظر می گیرید بر هزینه اولیه آن تاثیر مستقیم خواهند گذاشت.
برخی ازین موارد برای راه اندازی به شرح زیر هستند:

  • تعیین هدف فعالیت فروشگاه اینترنتی
  • انتخاب نام دامنه مناسب
  • تهیه هاست
  • شروع طراحی وبسایت

تعیین بازار هدف برای فروشگاه اینترنتی

یکی از پیش نیازهای فروشگاه اینترنتی این است که بدانید چه چیزی را بفروشید!
برای مثال یک فروشگاه لوازم کودک را در نظر بگیرید ، مخاطبان این فروشگاه اینترنتی باید دارای کودک باشند تا بتوانند ازین فروشگاه خرید کنند در حالی که اگر یک فروشگاه اینترنتی موبایل داشته باشید ، تعداد مخاطبان شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد که این خود افزایش فروش را در پی خواهد دارد.

انتخاب نام دامنه

دامنه اصلی ترین نماد و اسم یک فروشگاه است.
دامنه ها می توانند به یک فروشگاه اینترنتی شخصیت ببخشند پس باید در انتخاب آن ها دقت کافی داشته باشید.در نظر بگیرید نام دامنه ای که انتخاب می کنید به چند شکل مختلف نوشته نشود و باعث گمراهی نگردد.

انتخاب هاست مناسب

نکته مهم:

اینکه بخواهید برای کاهش هزینه های جاری از یک هاست ارزان با منابع پایین استفاده کنید تا در ادامه بخواهید آن را ارتقا دهید ، ایده جالبی نیست به این دلیل که عدم وجود منابع کافی کاهش سرعت ، و کاهش سرعت ، مشکلات لودینگ و سئو را به دنبال خواهد داشت .

فرض کنید زمان زیادی را صرف اعمال تغییرات بر روی فروشگاه اینترنتی خود کرده اید ، و در نهایت بخاطر کمبود منابع هاست ، درخواتس شما اعمال نشده و مجبورید تا دوباره تمامی تغییرات را از اول اعمال نمایید.پس با توجه به نکات ذکر شده منطقی است که از ابتدای مسیر یک هاست با کیفیت انتخاب نمایید.


جهت مطالعه بقیه مطالب به بلاگ مراجعه نمایید.

ادامه مطلب