مهاجرت از اینستاگرام به فروشگاه اینترنتی

بازدید: 2122 بازدید

این روزها بسیاری از کسب و کارها را مشاهده می کنیم که در دنیای اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند و پس از مدتی شروع به کسب درآمد از طریق فروش اینترنتی می کنند. اما سوال اینجاست که برای داشتن یک فروش اینترنتی موفق ، تنها داشتن یک صفحه اینستاگرامی که بستری رایگان است ، کافی است یا باید منتظر مهاجرت از اینستاگرام به فروشگاه های اینترنتی باشیم ؟

همراه ما در این مقاله باشید تا جنبه های مختلف این امر را بررسی نماییم.

فروش در اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام یک شبکه جهانی اجتماعی می باشد که عده زیادی توسط  آن به معرفی محصولات خود می پردازند و از این روشبا توجه به میزان دنبال کننده و فالوورهایی که دارند به معرفی و فروش محصولات خود اقدام می پردازند ،  اما باید توجه داشته باشید که فروش محصولات در اینستاگرام به گستردگی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ نیست.شاید این کار برای کسب و کارهای کوچک مناسب باشد اما در صورتیکه که دیدگاه شما برای کسب درامد اینترنتی ، جدی است باید فکری برای مهاجرت از اینستاگرام به فروشگاه اینترنتی بکنید.

معایب فروش در اینستاگرام

معایب-اینستاگرام

  • ممکن است هر لحظه شبکه اجتماعی اینستاگرام فیلتر شود
  • عدم وجود امکان برای دسته بندی و توضیح محصول.
  • نداشتن یک درگاه اینترنتی برای پرداخت مانند فروشگاه های اینترنتی
  • وجود ربات های دردسرساز.

اطلاعاتی درباره فروشگاه های اینترنتی

حالا بیایید تا مزایا و روش راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی را بررسی کنیم.

فرض کنید یک کاربر قرار است برای خرید یک محصول تحقیقات کند.این کاربر قطعا در ابتدا جستجوی خود را از موتور های جستجو نظیر گوگل آغاز می کند و این موتور ها لیستی از  وبسایت های مرتبط را به نمایش در خواهند آورد. در این حالت اگر شما فقط یک فروشگاه اینستاگرام داشته باشید حجم زیادی از کاربران را از دست خواهید داد.
گروه  توسعه دهندگان وب ، ارائه دهنده انواع خدمات اینترنتی نظیر طراحی وبسایت ، سئو ، طراحی اپلیکیشن ، پشتیبانی و … آماده است تا در تمامی مراحل همگام شما عزیزان باشد .


جهت مطالعه سایر مطالب به بلاگ مراجعه نمایید.

ادامه مطلب