دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

بازدید: 2141 بازدید

هر کسب و کاری به هر روشی در صدد دیده شدن است.دیده شدن در صفحه اکسپلور اینستاگرام از بهترین شیوه‌های دیده شدن به حساب می آید. دیده شدن یک پست در بخش اکسپلور اینستاگرام یک تبلیغ رایگان و موثر محسوب می شود. از طریق این صفحه می توان کسب و کار را به حجم گسترده ای  از افراد حاضر در اینستاگرام معرفی کرد .

چگونه می توان پست را به صفحه اکسپلور اینستاگرام رساند؟

در این بخش مهم ترین روش های قرار گیری در این بخش را ذکر می کنیم :

1-شناختن مخاطبین هدف

این نرم افزار آن دسته از مطالبی را در صفحه اکسپلور اینستاگرام به نمایش در خواهد آورد که تصور کند افراد به احتمال زیاد از آن ها خوششان بیاید و ارتباط برقرار کنند. در نتیجه  لازم است تا علاقه و تمایلات مخاطبین خود را بشناسید و  ملاک تولید محتوا خود قرار دهید.

2-استفاده از برچسب های مناسب و موقعیت های مکانی

به کارگیری هشتگ های مرتبط و مناسب با موضوع پست شما ،  شانس یافتن محتوای شما را بسیار بالا خواهد برد. در نتیجه این احتمال ایجاد می شود که پست به صفحه اکسپلور اینستاگرام برسد .استفاده از هشتگ ها باید کاملا منطقی و محتاطانه انجام شود.هرچند سقف تعداد هشتگ های قابل استفاده برای هر پست 30 تا است اما تعداد معقول تعداد 11 هشتگ می باشد.

3-به دنبال برقراری ارتباط با مخاطبین باشید

یکی از عوامل موثر در رسیدن به اکسپلور اینستاگرام ، برقراری ارتباط با مخاطبین است.مثلا :
-بررسی پست های مخاطبین ، لایک کردن و گذاشتن کامنت برای آن ها
-نظر خواهی و پرسیدن سوال از آن ها
-برگزاری چالش و درخواست منشن کردن دوستان

4-استفاده از کپشن های جذاب

قدرت کپشن ها را برای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام دست کم نگیرید!

جملاتی را در کپشن استفاده کنید که تعامل مخاطبین را در پی داشته باشد.


جهت مشاهده سایر مطالب به بلاگ مراجعه نمایید.

ادامه مطلب