تولید محتوا گرافیکی

بازدید: 1951 بازدید

موضوع این مقاله درباره چگوتگی تولید محتوا گرافیکی برای وبسایت می باشد.

تولید محتوا گرافیکی چیست؟

با توسعه روزافزون کسب و کارهای حاضر در فضای اینترنت صاحبان مشاغل برای هرچه بیشتر شناخته شدن نیاز به تبلیغات گسترده تر و  متفاوتی دارند . از آنجایی که آمارها نشانگر این امر هستند که تصاویر گرافیکی و محتوای صوتی و تصویری بهتر از محتوای متنی در حافظه بازدیدکنندگان ثبت می‌گردد و مخاطبان بیشتری را درگیر خود می نماید، درنتیجه مناسب ترین حالت برای شناساندن محصولات یا خدمات به بازار هدف خود استفاده از سبک تولید محتوا گرافیکی است.
در ادامه بیشتر با این مساله آشنا خواهیم شد

گرافیک چیست ؟

گرافیک چیست

گرافیک را می‌توان از ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار داد و تولید محتوا گرافیکی یکی از زیرشاخه های آن است

به‌طور‌کلی هرچیزی مثل تصویر، نقاشی، رنگ­‌های مختلف که بر روی بوم، دیوار،.. ظاهر شود طراحی گرافیگی نامیده می‌شود.

تولید محتوا

محتوایی که برای وبسایت مربوط به یک کسب و کار تولید می شود ، باید مخصوص آن کسب و کار و بدون کپی برداری تولید شود جوری که نظیر آن را نتوان در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر پیدا کرد. با انتشار محتواهایی از این قبیل در وبسایت خود می­توانید مخاطبان سایت خود را راضی نگه دارید و همچنین از موتورهای جستجو  امتیاز مثبت کسب نمایید و در سئو پیشرفت کنید.

تولید محتوا دسته بندی های مختلفی تولید محتوا ویدیویی (تصویری)، تولید محتوا گرافیکی، پادکست (تولید محتوای صوتی) و تولید محتوا متنی در دنیای اینترنت را شامل می‌شود.هر یک از این دسته بندی ها دارای استانداردهای مخصوص  به خود هستند که برای تولید آن بهتر است با استراتژی خاص آن به تولید محتوا پرداخته شود . یک استراتژی تدوین شود.
پیشنهاد ما این است برای تولید محتوا ، حتما  از متخصصین ایک کار کمک بگیرید.

انواع محتوا گرافیکی

  • فوتوگرافی یا عکس نوشته
  • اینفوگرافیک
  • اسلاید
  • اسکرین­شات
  • موشن­گرافیک
  • طراحی استیکر

حال که با اهمیت تولید محتوا گرافیکی آشنا شده اید ، پیشنهاد می کنیم در صورتی که به دنبال پیاده سازی این امر به صورت تخصصی هستید ، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان در تمام مراحل کنار شما باشیم.


جهت مطالعه سایر مطالب به بلاگ مراجعه نمایید

ادامه مطلب