تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

بازدید: 2183 بازدید

تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

درصورتی که صاحب کسب و کار اینترنتی باشید یا به هر طریقی با سئو سرکار داشته باشید لفظ سئو کلاه‌ سیاه و سئو کلاه‌ سفید در نتایج گوگل به گوشتان خورده است. در این بخش از مقالات wpdevs به‌صورت مختصر و کوتاه به این نکته می‌پردازیم که تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه چیست و کدام‌یکی را باید انجام دهیم.

سئو-سفید-سئو-سیاه
 

در تعاریف پایه سئو به دو دسته Black Hat Seo و White Hat Seo تقسیم بندی می‌شود.

در واقع سئو کلاه سفید، همان سئویی است که بر طبق قوانین و تکنیک‌های فنی ، اصولی و درست می باشد در صورتی که سئو کلاه سیاه، سئوی تقلبی یا سئو بی‌کیفیت و دور زدن قوانین بوده و فقط برای مدت زمانی کوتاه شمارا در نتایج گوگل بالا نشان می‌دهد و بعد افت خواهد کرد.

نتایج ارگانیک گوگل تحت تاثیر سئو اصولی

سئو کلاه سفید
 

اگر شما از راه سئو کلاه‌سفید و بدون سئو کلاه سیاه در نتایج گوگل حاضر شوید، کاربرانی که وارد سایت شما خواهند شد، افراد هدف شما هستند که به این نتایج، نتایج ارگانیک می‌‌گوییم.چنانچه با نتایج درست و بدون تقلب، در صفحات و لینک های اول گوگل ظاهر شوید، احتمال این که مخاطبان و کاربرانی که وراد سایت شما می‌‌شوند، دوباره به وب‌‌سایت شما باز گردند بیشتر است. چراکه نتایجی که در گوگل رتبه خوبی می‌‌گیرند نتایجی است که مورد توجه کاربران نیز قرار خواهد خواهد گرفت.
پس سئو کلاه سفید را جدی بگیرید!!!

تاثیرات سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه
 

گوگل که از بهترین موتورهای جست‌وجو در جهان است، هوض مصنوعی بسیار قوی و پیچیده ای دارد است.
این موتور جستجوی دوسداشتنی مقابل هرگونه تقلبی حکم‌هایی ازجمله پنالتی را صادر می‌کند. اگر سایت شما در گوگل پنالتی شود به این معناست که برای مدت طولانی ترافیکی از طریق گوگل نخواهید داشت و سایت شما کاملاً از دسترس کاربران خارج می‌شود.سئو کلاه‌سیاه، تقلبی بیش نیست و اگر بتوانید با این تکنیک‌های فریب انگیز گوگل را گول بزنید و بتوانید دورش بزنید، صرفاً برای مدت کوتاه یا نهایتاً چند ماه می‌توانید در نتایج گوگل بالا باشید و بعدازاین که گوگل بفهمد باید از صحنه رقابت خداحافظی کنید و برای مدت طولانی تلاش کنید تا با راهکارهای درست و گوگل پسند به صحنه برگردید.


جهت مشاهده سایر مقالات به بلاگ مراجعه نمایید.

ادامه مطلب