پشتیبانی سایت وردپرسی

بازدید: 2013 بازدید

پشتیبانی سایت وردپرسی چگونه است ؟

با توجه به اینکه امروزه تعداد سایت ها و حضور کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی از طریق سایت وردپرسی افزایش یافته ، نگهداری و پشتیبانی سایت وردپرسی هم به یکی از عوامل مهم و ضروری در این موضوع تبدیل شده  است.در واقع وبسایت شما به عنوان ویترین کسب و کار شما در دنیا اینترنت عمل میکند .پس هنگامی که مشکل یا خطایی برای سایت شما پیش بیاید بهتر است هرچه سریع تر رفع شود.زیرا به نوعی تبلیغات منفی برای شما محسوب میشود.

یکی از آن خطاهای رایج خطای 503 است.برای اینکه به صورت کامل با این خطا و مشکلاتی که برای سایت به وجود می آورد آشنا شوید، حتما مقاله ی خطای 503 در وردپرس چیست؟ را مطالعه کنید.پس از مطالعه آن متوجه خواهید شد که پشتیبانی سایت حتی از طراحی اولیه سایت هم ممکن است مهم تر باشد.

آنچه در این مقاله میخانید:

اهمیت پشتیبانی سایت

با توجه به این که امروزه بسیاری از افراد کار های خود را در سایت ها انجام میدهند ، بهتر است سایتی داشته باشید که کاربران بعد از وارد شدن به سرعت و آسانی کار خود را انجام دهند و با مشکل سروری ، هکر ها و.. برخورد نکنند.پس شما باید سایت خود را بروز و سالم نگه دارید .با این کار حتی میتوانید رتبه ی بهتری از گوگل هم دریافت کنید.

برای آشنایی با عوامل تاثیر گذار بر روی دریافت رتبه ی گوگل سایت حتما مقاله ی الگوریتم های گوگل را مطالعه کنید.

پشتیبانی سایت وردپرسی چیست و چه شامل چه خدماتی است

علاوه بر همه ی این ها یکی از مهم ترین دلایل برای پشتیبانی از سایت ، حفظ اطلاعات و دیتا های شما در سایت است.باید بدانید اطلاعات هر سایتی مهم ترین قسمت آن است و برای نگهداری از آن باید به صورت مداوم بک آپ گیری انجام شود.

اگر هم هنوز سایت خود را طراحی نکرده اید باید بدانید سایت هایی که با هسته ی مدیریت محتوا ی وردپرس طراحی شده باشند مزیت های زیادی در پشتیبانی سایت برای شما ایجاد میکنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از مزایای وردپرس مقاله ی 10 مزیت طراحی سایت با وردپرس را مطالعه کنید.

چه خدماتی در پشتیانی سایت وردپرسی انجام میشود ؟

پشتیبانی برای سایت هایی که تعداد بازدید بالایی دارند میتواند موضوع بسیار حیاتی و مهم تری باشد .زیرا در یک دقیقه ممکن است چندین کاربر را از دست بدهد.پس شما باید تیمی را برای پشتیبانی انتخاب کنید که به صورت حرفه ای و کامل از سایت وردپرسی شما پشتیبانی کند. علاوه بر انتخاب تیم درست باید پشتیبانی را به صورت مداوم تمدید کنید تا سایت خود را از خطر نجات دهید.

پشتیبانی سایت به صورت کلی به سه دسته تقسیم میشود:

  • پشتیبانی فنی
  • پشتیبانی امنیتی
  • پشتیبانی سئو و محتوایی

پشتیبانی سایت وردپرسی چیست و چه شامل چه خدماتی است

پشتیبانی فنی سایت وردپرسی

بعد از راه اندازی سایت وردپرسی خود انجام پشتیبانی فنی به صورت مداوم یکی از عوامل مهم در کسب و کار شما محسوب میشود.اینکه سایت بعد از طراحی با یکسری مشکلات و خطاها روبرو شود کاملا طبیعی است .مثلا ممکن است با آپدیت افزونه ها یا همان پلاگین ها سایت شما به مشکل برخورد کند.یا حتی ممکن است با بروز نکردن نسخه ی وردپرس سایت خود مشکلات زیادی برای آن به وجود بیاید .لینک های شکسته ، افزونه های قدیمی و… دلایلی هستند که ممکن است باعث بروز مشکل و خطا برای کاربر شوند.

آپدیت افزونه ها یکی از حساس ترین قسمت های طراحی سایت با وردپرس است . برای یادگیری آموزش آن حتما مقاله ی آپدیت افزونه وردپرس را مطالعه کنید.

پشتیبانی امنیتی سایت وردپرسی

امنیت سایت جهت جلوگیری از حمله های مختلف و ورود هکر ها به سایت انجام میشود.در این قسمت باید حریم خصوصی و اطلاعات کاربران حفظ شود .به خصوص در سایت هایی که خرید آنلاین هستند.

پشتیبانی سایت وردپرسی چیست و چه شامل چه خدماتی است

پشتیبانی سئو و محتوایی سایت وردپرسی

یکی از عوامل مهم در دریافت رتبه ی گوگل پشتیبانی سئو و تولید محتوا است.سئو مبحث بسیار طولانی و حرفه ای است که حتما باید توسط یک متخصص انجام شود .برای آشنایی کامل به مبحث سئو میتوانید روی آن کلیک کرده  و مقاله های مرتبط را مطالعه کنید.پشتیبانی محتوا هم جهت بهبود لینک های شکسته و جلوگیری از متن کپی شده  و… انجام میشود.

علاوه بر اینها ممکن است شما زمانی به پشتیبانی باز طراحی سایت هم نیاز پیدا کنید.که برای دریافت این نوع پشتیبانی ها باید به صورت جداگانه اقدام کنید.

توجه کنید تمام  این عوامل باید توسط یک تیم متخصص انجام شود.متخصصان تیم ما همواره آماده هستند تا به صورت حرفه ای و تخصصی از سایت شما پشتیبانی کنند. برای دریافت مشاوره ی رایگان میتوانید از قسمت تماس باما استفاده کنید.

پس با توجه به تمام این نکات بهتر است پشتیبانی سایت خود را جدی بگیرید و هرچه سریع تر برای انجام آن اقدامات لازم را انجام دهید.

ادامه مطلب