نمایش قیمت محصولات بدون مالیات و با مالیات بدون افزونه + تکه کد

بازدید: 991 بازدید

برخی از مدیران سایت می خواهند، در همان ابتدا خرید به مشتریان خود مالیات داشتن محصولاتشان را نشان دهند. چرا که این قابلیت باعث می شوند تا مشتریان از همان اول در جریان مالیات محصولات قرار بگیرند و خرید خود را نهایی کنند. برای استفاده از این قابلیت نیاز به نصب هیچگونه افزونه ای ندارید و می توانید به راحتی از تکه کد ارائه شده در این مقاله استفاده کنید؛ و قیمت محصولات خود را هم با مالیات و هم بدون مالیات در صفحه فروشگاه نمایش دهید.

آنچه در این مقاله میخوانید:

قبل از استفاده از تکه کد ها بهتر است مقاله “معرفی فایل های اصلی وردپرس” را مطالعه نمایید.

چگونگی استفاده از تکه کدها

برای راهنمایی درباره استفاده از تکه کد ها کافیست مراحل زیر را مطالعه و به درستی اجرا کنید.

در ابتدا طبق تصویر زیر وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و سپس از سمت راست روی نمایش و سپس ویرایشگر پوسته کلیک کنید و در نهایت تکه کد را در انتهای بخش توابع پوسته جایگذاری کنید.

تغییر کد

تکه کد نمایش قیمت محصولات ووکامرس بدون مالیات و با مالیات

در این قسمت از مقاله به بررسی تکه کدی می پردازیم که با استفاده از آن می توانیم قیمت محصولات ووکامرسی خود را با مالیات و یا بدون مالیات نشان دهیم.

} add_filter( 'woocommerce_get_price_suffix', 'woocommerceir_add_price_suffix_price_inc_tax', 99, 4 ); function woocommerceir_add_price_suffix_price_inc_tax( $suffix, $product, $price, $qty ){ $suffix = ' <small>بدون مالیات</small> - ' . wc_price( wc_get_price_including_tax( $product ) ) . ' <small>با مالیات</small>'; return $suffix; }

جمع بندی

در این مقاله به بررسی و چگونگی نمایش قیمت محصولات با مالیات و بدون مالیات در ووکامرس پرداختیم؛ و تکه کد مخصوص برای آن معرفی کردیم که بدون نصب هیچ گونه افزونه ای می توان به راحتی از آن استفاده کرد. پس اگر می خواهید محصولات را به مشتریان خود همراه با مالیات نشان دهید و یا از نشان دادن مالیات اجتناب کنید، بدون نصب افزونه از تکه کد معرفی شده در این مقاله استفاده نمایید.

مطالعه پیشنهادی:

اضافه کردن پیام در بالای صفحه ورود،ثبت نام فروشگاه ووکامرس + کد

ادامه مطلب