محدودیت تعداد ورود اشتباه در وردپرس

بازدید: 2662 بازدید

در یکی از روش های هک وردپرس ، هکر از طریق نام کاربری و رمز عبورهای تصادفی آن‌قدر سعی می‌کند تا بالاخره به سایت شما نفوذ کند. اصل ‌ترین راه بروت فورث (Brute Force) در وردپرس، اقدام از طریق فرم ورود به پنل مدیریت وردپرس می باشد.در همین راستا با آموزش محدودیت تعداد ورود اشتباه در وردپرس در خدمت شما هستیم تا بتوانیم با این کار پیشگیری ها لازم را انجام دهیم.

محدودیت تعداد ورود اشتباه در وردپرس

جهت انجام انی کار می توان از افزونه های مختلفی استفاده کرد.
افزونه ای که امروز برای معرفی به شما عزیزان در نظر گرفته ایم ، Wp Limit Login Attempts نام دارد.

با کلیک بر اینجا می توانید این افزونه را دانلود کنید.

این افزونه تعداد ورود اشتباه در وردپرس را شمارش می کند. بدین ترتیب که هر دفعه که کاربری با یک IP مشخص چند مرتبه نام کاربری و رمز عبور اشتباه را در فرم ورود سایت شما وارد نماید، یک واحد به لیست ورودهای غیرمجاز این کاربر اضافه خواهد می گردد.در اخر بر فرض مثال اگر این شخص 7 دفعه رمز ورود را اشتباه وارد کند ، برای مدت زمان 90 دقیقه بلاک خواهد شد و نمی تواند در این بازه وارد وبسایت شود.البته اعداد 7 و 90 همانطور که گفتیم برای مثال هستند و شما به دلخواه خود می توانید این اعداد را تغییر دهید.

کار با افزونه Wp Limit Login Attempts

نصب-افزونه-wp-limit-login-attempts

 

درست همانند بقیه افزونه ها ، این افزونه را در ابتدا نصب می کنیم.

 

بعد از نصب افزونه باید وارد بخش تنظیمات > WP Limit Login شوید.
در بخش لیستی از تنظیمات افزونه را مشاهده می کنید که متأسفانه قابل‌تغییر نیست. چراکه این امکانات در نسخه حرفه‌ای این افزونه فعال خواهند شد. البته تنظیمات پیش‌فرض افزونه استاندارد هست و بعد از ۵ ورود ناموفق، کاربر را برای ۱۰ دقیقه بلاک خواهد کرد.


جهت مطالعه سایر مطالب به بلاگ مراجعه نمایید

ادامه مطلب