لود نشدن المنتور و رفع آن

بازدید: 1933 بازدید

لود نشدن المنتور و رفع آن یکی از دغدغه های طراحان وبسایت با وردپرس است که دلایل و راه حل هایی داردکه در ادامه بررسی می کنیم. اگر پنل ویجت Elementor شما بارگیری نمی شود و نماد “بارگیری” به طور مداوم در حال چرخش است، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، این معمولاً به دلیل مشکل منبع، تداخل با افزونه دیگر یا تنظیمی در سرور شما است که باید انجام شود.

لود نشدن المنتور و رفع آنلطفا مراحل زیر را برای عیب یابی و رفع مشکل لود نشدن المنتور دنبال کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که الزامات سیستم را برآورده می کنید. با رفتن به Elementor > System Info می توانید بررسی کنید که آیا سیستم شما این شرایط را برآورده می کند. دو مورد از موارد اصلی که باید بررسی شود نسخه PHP و محدودیت حافظه است، اما همچنین به موارد دیگری که ممکن است نشان دهنده مشکل است توجه داشته باشید.
  • در صورت استفاده از افزونه های سنگین منابع اضافی مانند WooCommerce، محدودیت حافظه خود را به 512M افزایش دهید. این شایع ترین علت مشکلات بارگذاری است. برای راهنمایی سریع برای افزایش این موارد به زیر مراجعه کنید یا با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید.
  • مطمئن شوید که از به روزترین نسخه های Elementor، Elementor Pro (اگر از آن استفاده می کنید)، WordPress و پوسته خود استفاده می کنید. گاهی اوقات مشخص نیست که به روز رسانی در دسترس است. به Dashboard > Updates بروید و برای اطمینان روی دکمه Check Again کلیک کنید.
  • همه پلاگین های خود را غیرفعال کنید به جز Elementor و Elementor Pro. اگر با این کار مشکل حل شد، هر افزونه را یکی یکی مجدداً فعال کنید تا زمانی که پلاگین مشکل دار را پیدا کنید. اگر پیدا شد، برای کمک با توسعه دهندگان آن افزونه تماس بگیرید یا از افزونه دیگری استفاده کنید.
  • تم خود را (به طور موقت) به یک قالب پیش فرض وردپرس مانند Twenty Seventeen تغییر دهید تا ببینید آیا موضوع شما باعث ایجاد مشکل می شود یا خیر. اگر چنین است، برای کمک با توسعه دهندگان قالب تماس بگیرید یا از تم دیگری استفاده کنید.
  • اگر مشکل همچنان ادامه داشت، از شرکت میزبان خود بخواهید تا گزارش های خطای ModSecurity را در اختیار شما قرار دهد و هر گونه مشکل را از طریق آن برطرف کند. همچنین از شرکت میزبان خود بخواهید مطمئن شود که پسوند PHP Zlib روی سرور شما فعال است.
  • در برخی موارد، ممکن است لازم باشد مقدار max_input_vars را افزایش دهید. لطفا از میزبان خود بخواهید در این مورد کمک کند.

معرفی و دانلود افزونه المنتور پرو را بخوانید

 

لود نشدن المنتور و رفع آن از طریق افزایش حافظه PHP 

اگر به cPanel دسترسی دارید، می توانید از ویرایشگر MultiPHP INI برای تمام تنظیمات خود استفاده کنید.

اگر به cPanel دسترسی ندارید. از روش های زیر نیز برای افزایش حافظه استفاده می شود. اگر در امتحان کردن این روش‌ها به تنهایی احساس راحتی نمی‌کنید یا مشکل شما را حل نمی‌کنند، باید با هاست خود تماس بگیرید تا محدودیت حافظه شما را افزایش دهند.

برای مطالعه بیشتر: ” علت ایجاد خطا the_content در المنتور و چگونگی رفع آن

لود نشدن المنتور و رفع آن افزایش سی پنل
برای مشاهده کامل بر روی تصویر کلیک کنید.

فایل wp-config.php خود را ویرایش کنید

این را به بالا اضافه کنید، قبل از خطی که می‌گوید « بلاگ نویسی مبارک»:

define('WP_MEMORY_LIMIT', '512M');

توجه: حافظه وردپرس می تواند با سرور متفاوت باشد – شما باید این را بدون توجه به تنظیمات حافظه سرور تنظیم کنید.

فایل PHP.ini خود را ویرایش کنید

اگر به فایل PHP.ini خود دسترسی دارید، خط را در PHP.ini تغییر دهید
اگر خط شما 64M را نشان می دهد، 256M را امتحان کنید:

memory_limit = 256M ; Maximum amount of memory a script may consume (64MB)

فایل htaccess خود را ویرایش کنید.

اگر به PHP.ini دسترسی ندارید، این را به فایل htaccess. اضافه کنید:

php_value memory_limit 256M
امیدواریم این راه حل ها به شما در لود نشدن المنتور و رفع آن کمک کرده باشد.
اگر المنتور شما با لگ امنیتی مواجه شده است ، مقاله رفع باگ امنیتی المنتور پرو میتواند به شما کمک کند . 
 

ادامه مطلب