فعال کردن نقد و بررسی برای محصولات ووکامرس بدون افزونه + تکه کد

بازدید: 967 بازدید

مدیریت محصولات یک سایت فروشگاهی با توجه به تعداد آن ها متفاوت است. اگر تعداد محصولات شما کم باشد قاعدتا مدیریت آن آسان خواهد بود؛ اما اگر تعداد محصولات بیشتر شود، لازم است طوری دیگر محصولات را مدیریت کنید تا مشتریان زودتر به هدفشان برسند. بسیاری از کاربران هنگام خرید یک محصول به دنبال نقد و بررسی آن محصول می گردند. شما با فعال کردن نقد و بررسی برای محصولات می توانید مشتری خود را زودتر به هدفش برسانید و باعث افزایش فروش محصولات خود شوید. برای استفاده از این قابلیت نیاز به نصب هیچگونه افزونه ای ندارید و می توانید به راحتی از تکه کد ارائه شده در این مقاله استفاده کنید؛ و دیدگاه و نظرات کابران دیگر را در مورد هر محصول به نمایش بگذارید.

آنچه در این مقاله میخوانید:

قبل از استفاده از تکه کد ها بهتر است مقاله “معرفی فایل های اصلی وردپرس” را مطالعه نمایید.

چگونگی استفاده از تکه کدها

برای راهنمایی درباره استفاده از تکه کد ها کافیست مراحل زیر را مطالعه و به درستی اجرا کنید.

در ابتدا طبق تصویر زیر وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و سپس از سمت راست روی نمایش و سپس ویرایشگر پوسته کلیک کنید و در نهایت تکه کد را در انتهای بخش توابع پوسته جایگذاری کنید.

تغییر کد

تکه کد فعال کردن نقد و بررسی برای محصولات ووکامرس

در این قسمت از مقاله به بررسی تکه کدی می پردازیم که با استفاده از آن می توانید قابلیت افزودن نظر و دیدگاه را برای کابران خود فعال کنید.

add_filter( 'comments_open', 'woocmmerceir_force_enable_reviews', 9999, 2 ); function woocmmerceir_force_enable_reviews( $enable, $post_id ) { if ( 'product' === get_post_type( $post_id ) ) { $enable = true; } return $enable; }

جمع بندی

در این مقاله به بررسی و چگونگی فعال کردن نقد و بررسی محصولات در ووکامرس پرداختیم؛ و تکه کد مخصوص برای آن معرفی کردیم که بدون نصب هیچ گونه افزونه ای می توان به راحتی از آن استفاده کرد. پس اگر می خواهید محصولات را به مشتریان خود همراه با نظرها و دیدگاه ها نشان دهید، بدون نصب هیچ افزونه ای می توانید از تکه کد معرفی شده در این مقاله استفاده نمایید.

مطالعه پیشنهادی:

نمایش قیمت محصولات بدون مالیات و با مالیات بدون افزونه + تکه کد

ادامه مطلب