راهنمای خرید هاست

بازدید: 2007 بازدید

انتخاب هاست مناسب می تواند تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد خصوصا اگر سایت شما وردپرسی باشد.در همین راستا تیم توسعه دهندگان وردپرس مقاله ی راهنمای خرید هاست را برای شما عزیزان آماده کرده است.

انواع هاست

پیش از مطاعه نکات راهنمای خرید هاست ، بهتر از تا مروری بر انواع آن داشته باشیم :

هاست های لینوکسی و ویندوزی

مناسب ترین نوع هاست برای وب‌سایت‌های ساخته شده با وردپرس هاست لینوکس می باشد.
سیستم مدیریت محتوایی وردپرس به زبان برنامه‌نویسی PHP پیاده سازی گشته و این زبان با سیستم عامل لینوکس سازگاری بیشتری نشان می دهد. پس به صورت چشم گیری وبسایت های وردپرسی در هاست‌های لینوکسی بهتر و با سرعت بیشتری فعالیت خواهند داشت و خرید این نوع  هاست توصیه می شود.

نکات خرید هاست

خرید-هاست

داشتن Raid

Raid یعنی این که اطلاعاتی که روی هاست دارید در دو هارد ذخیره خواهند گشت .
در چنین شرایطی اگر روزی به هر دلیلی اطلاعات هاردِ یک شما از بین رفت، نسخه کپی آن در هارد دوم موجود و قابل دسترسی خواهد بود. جهت اطلاع از اینکه هاستینگ شما از این قابلیت شتیبانی می کند یا خیر ،پیش از خرید هاست باید با هاستینگ خود تماس گرفته و توضیحات مربوطه را از آن ها دریافت کنید.

نسخه PHP

شرکت های هاستینگ بایستی همزمان با انتشار نسخه جدید PHP، ورژن PHP خود را آپدیت کنند.
در غیر این صورت مشکلاتی پیش خواهد آمد  چراکه سیستم وردپرس همیشه از آخرین نسخه PHP استفاده می کند و چنانچه هاست شما به روزرسانی نشود می تواند تاثیر های منفی در عملکرد وبسایت شما داشته باشد.

میزای فضای اختصای برای وبسایت

توجه به میزان فضای در دسترس برای وبسایت پیش از خرید هاست ضروریست.

بمیزان رم و مموری ای که به هر بخش سایت شما اختصاص داده می شود در عملکرد سایت شما تاثیر گذار خواهد بود پس پیش از خرید سرویس از شرکت های هاستینگ توضیحات مربوطه را از پشتیبانی بخواهید.


جهت مطالعه سایر مطالب به بلاگ مراجعه نمایید.

ادامه مطلب