تعداد سایت های وردپرسی

بازدید: 2083 بازدید

امروزه به جایی رسیده ایم که تعداد سایت های وردپرسی روز به روز به شیب تندی در حال افزایش است.

در این مقاله ابتدا به بررسی برخی از مزایا و ویژگی های وردپرس میپردازیم که سبب شده تا  تعداد سایت های وردپرسی انقدر زیاد شود و در ادامه آماری از تعداد سایت های وردپرسی با شما در میان خواهیم گذاشت.

وردپرس چیست ؟

تعداد سایت های وردپرسی

پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید : ورپرس چیست ؟

ولی به طور خلاصه  وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت‌ساز می‌باشد.

از آنجائیکه این سیستم مدیریت محتوا دارای انعطاف پذیری و قابلیت های فراوان و گوناگون می‌باشد، با استفاده از آن سیستم می‌توانید انواع گوناگونی از وب سایت و وبلاگ ها را راه اندازی کنید. اگر قصد راه اندازی وردپرس را دارید آخرین نسخه از وردپرس را دانلود کرده و با تهیه هاست مناسب اقدام به نصب و راه اندازی آن نمائید.

مزایای استفاده از وردپرس

تعداد سایت های وردپرسی

به کارگیری وردپرس مزایای خاص خود را دارد . مزایایی که سبب شده تا تعداد سایت های وردپرسی روز به روز بیشتر شود.این مزایا به صورت کامل در مقاله مزایای استفاده از وردپرس بررسی شده است که در صورت تمایل می توانید آن را مطالعه نمایید.با این حال به طور خلاصه به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است. شرکت سازنده وردپرس، یعنی Automattic برای ارتقا و توسعه وردپرس دات کام و wordpress.org حدود 1300 کارمند به‌صورت تمام وقت و حدود 4000 فرد آزادکار (Freelancer) دارد. نکته مهم این است که حاصل تلاش تمام این افراد ، در نهایت به صورت رایگان برای شما در دسترس خواهد بود.که این یعنی همیشه یک تیم پشتیبانی فوق العاده قوی در اختیار دارید.

تعداد سایت های وردپرسی

در حال حاضر بیش از 40 درصد از وب سایت های جهان از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می‌کنند.

این در حالی است که از کل سایت‌های ساخته شده در جهان، بسیاری از آن‌ها دولتی هستند، یا مربوط به ارگان‌های خاصی هستند که اصلا از CMS استفاده نمی‌کنند و دارای سیستم اختصاصی هستند. حتی هنوز سایت‌های زیادی وجود دارد که فقط از HTML ساخته شده‌اند و محتوای پویا ندارند. حالا در بین تمام موارد گفته شده، 40 درصد از تمام این سایت‌ها با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته شده‌اند که بسیازی از آن ها وب سایت های بسیار معروفی هستند.


این امر سبب شده تا سایت های پیاده سازی شده با وردپرس ، علاوه بر سرعت بالا و امکانات زیاد و امنیت ، در مقوله سئو پذیری بسیار خوب عمل کنند و رضایت کاربران را به خود جلب کنند.

اگر شما قصد طراحی سایت در سبک های مختلف ( شخصی ، فروشگاهی ، شرکتی و .. ) را دارید و برای شما مهم است که در زمان کوتاهی به صورت اصولی سئو شوید ، حتما به طراحی سایت با استفاده از وردپرس فکر کنید.

جهت طراحی سایت با استفاده از وردپرس ، با قیمت مناسب و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

برای خواندن سایر مقالات wpdevs به بخش بلاگ سایت مراجعه نمایید.

ادامه مطلب