بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021

بازدید: 2152 بازدید

بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021 – همانطور که می دانیم وردپرس یک پلتفرم فوق العاده برای ساخت وبلاگ، نمونه کارها یا سایت تجارت الکترونیک شماست. این سامانه مدیریت محتوا (CMS) مملو از ابزارهایی است که به شما در ایجاد یک سایت حرفه ای و نظارت بر عملکرد آن کمک می کند، و می توانید با نصب افزونه های وردپرس برای افزودن ویژگی های جدید، آن را حتی بهتر کنید.برخی از افزونه های وردپرس رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر محصولات ممتاز به صورت پرمیوم و البته با قیمت های مناسب هستند. می‌توانید افزونه‌های رایگان را با استفاده از فهرست افزونه‌های خود وردپرس، که از داشبورد شما قابل دسترسی است، پیدا کنید. پلاگین های پولی را می توان با استفاده از گزینه افزودن جدید از منوی افزونه ها آپلود کرد.

در میان هزاران افزونه ای که وجود دارند و اضافه می شوند و امکانات تازه ای را اضافه و یا ساده تر می کند ، تعدادی افزونه وجود دارند که توانسته اند با پشتیبانی فوق العاده و ساده سازی کردن امکانات و دیگر جذابیت ها بین کاربران مدیریت محتوای وردپرس بسیار محبوب باشند و در لیست بهترین افزونه های وردپرس قرار گیرند که در ادامه تعدادی از آن ها را تحت عنوان بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021 معرفی میکنیم که بیشترین استفاده را در سال میلادی گذشته داشته اند.

اگر در مورد بهینه سازی جستجو و سئو شدن وبسایت وردپرسی تان جدی هستید، از Yoast استفاده کنید.

بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021 - افزونه سئوYoast SEO یک افزونه وردپرس است که تجزیه و تحلیل صفحه را در  در لحظه ارائه می دهد تا به عنوان یک دستیار مجرب سئو شما را در بهینه سازی محتوای صفحات، تصاویر، عناوین، توضیحات متا و کلمات کلیدی کمک کند. همچنین می‌توانید از این افزونه استفاده کنید تا به Google بگویید یک صفحه یا مجموعه‌ای از صفحات را ایندکس نکند. بررسی طول جملات و پاراگراف ها ، اینکه آیا از کلمات انتقالی یا عنوان فرعی استفاده می کنید، آیا از صدای غیرفعال بیش از حد استفاده می کنید و هرآنچه که نیاز است در خوانایی محتوای شما موثر باشد را بررسی می کند. همچنین می توانید از Yoast SEO برای تولید URL ها به صورت خودکار استفاده کنید (بنابراین توسط گوگل به خاطر محتوای تکراری جریمه نمی شوید)، نقشه های سایت XML قابل خواندن ایجاد کنید و کنترل دقیق تری بر روی برد کرامب ها داشته باشید. نسخه پریمیوم Yoast SEO ویژگی های پیشرفته تری را ارائه می دهد، اما حتی افزونه رایگان می تواند به شما کمک کند تا در رتبه بندی سایت خود تفاوت واقعی ایجاد کنید. Yoast SEO به طور مداوم با نسخه های جدید به روز می شود با دیگر ویژگی های این افزونه می توانید در مطلب قابلیت های افزونه yoast seo وردپرس آشنا شوید

همین حالا افزونه یواست سئو پرمیوم | Yoast Seo Premium  را می توانید از توسعه دهندگان وردپرس با کمترین هزینه ممکن تهیه کنید و از طریق آموزش نصب افزونه سئو yoast سئو وبسایتتان را حرفه ای کنید.

 

2. WP-Rocket از بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021

آیا می خواهید سرعت سایت خود را افزایش دهید؟ افزونه ذخیره سازی WP Rocket می تواند دوست شما باشد. WP Rocket که در بیش از 1280000 وب‌سایت وردپرس استفاده شده است.

بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021 - افزونه بهینه سازی وردپرس راکت

افزونه های بسیاری برای بهینه سازی و افزایش سرعت وردپرسی وجود دارند اما اگر می خواهید واقعاً یک افزونه ممتاز می خواهید  آن WP Rocket  است. راه اندازی آن بسیار آسان است و تنها در چند دقیقه قابل نصب و پیکربندی است. و همین – یک مورد واقعی برای تنظیم و فراموش کردن آن. ذخیره صفحه بلافاصله فعال می شود و در نتیجه باید سرعت سایت خود را سریعاً افزایش دهید. به علاوه، از آنجایی که خزنده این افزونه وردپرس یک بازدید را برای از پیش بارگذاری کش شبیه سازی می کند، نمایه سازی وب سایت شما توسط موتورهای جستجو فوراً بهبود می یابد.، همچنین مطمئن می‌شود که تصاویر سایت شما تنها زمانی که بازدیدکننده صفحه را به پایین می‌رود بارگذاری می‌کند و وزن فایل‌های HTML، جاوا اسکریپت و CSS شما را از طریق کوچک‌سازی، کاهش می‌دهد. که باید زمان بارگذاری شما را بیشتر بهبود بخشد. علاوه بر این، یک محصول ممتاز بودن به این معنی است که به‌روزرسانی‌های منظم و پشتیبانی عالی از  را دریافت خواهید کرد.

 

همین حالا افزونه راکت | بهینه سازی و افزایش سرعت وردپرس | WP Rocket  را می توانید از توسعه دهندگان وردپرس با کمترین هزینه ممکن تهیه کنید

 

2. Gravity Forms از بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021

اگر به یک فرم تماس برای سایت وردپرس خود نیاز دارید، Gravity Forms ایده آل است . در حال حاضر بیش از یک میلیون سایت از آن استفاده می کنند.

Gravity Forms یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم های تماس پیچیده  را به سرعت و با سهولت و بدون نیاز به دانش فنی بسازید. یک ویرایشگر کاربرپسند که از شما می خواهد که فیلدهایی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید، گزینه های خود را پیکربندی کنید و سپس فرم ها را در سایت وردپرس خود به کمک شرت کدها یا ابزارهای صفحه ساز جاسازی کنید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم خود را به چندین صفحه تقسیم کنید و نوار پیشرفتی را نشان دهید که به کاربران اجازه می‌دهد بدانند تا چه اندازه در این فرآیند پیشرفت کرده‌اند. جالب نیست؟ خب همین حالا می توانید برای انواع وبسایت های وردپرسی تان ، فروشگاهی ،آموزشی ، شرکتی و حتی برگزاری آزمون! از آن استفاده کنید.

 

همین حالا افزونه فرم ساز حرفه ای گرویتی فرم | Gravity Forms را می توانید  از توسعه دهندگان وردپرس با کمترین هزینه ممکن تهیه کنید

همچنین افزونه اتصال ووکامرس به گرویتی فرم | Woo Gravity Forms Product Add-Ons و افزونه ثبت نام کاربر توسط گرویتی فرم | Gravity Forms User Registration از دیگر امکانات این افزونه است.

 

3. WooCommerce از بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021

ووکامرس یک افزونه رایگان وردپرس که محبوب ترین افزونه در جهان برای سایت های تجارت الکترونیک و فروشگاهی است

بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021 - ووکامرس بهترین فروشگاه ساز وردپرسافزونه ووکامرس WooCommerce WordPress در حال حاضر بیش از 30 درصد فروشگاه های آنلاین را تامین می کند. اولین بار در سال 2011 راه اندازی شد، در سال 2015 توسط Automattic (شرکت سازنده WordPress.com) خریداری شد، بنابراین توسعه آینده آن واضح است. نسخه استاندارد و رایگان WooCommerce می تواند هزینه های حمل و نقل و مالیات را محاسبه کند. و امکان پذیرش کارت های اعتباری اصلی، پی پال، حواله های بانکی و پول نقد هنگام تحویل را ارائه می دهد. همچنین برخی از ابزارهای مدیریت سهام بسیار توانمند وجود دارد که به شما کمک می کند تا موجودی خود را پیگیری کنید.

در قسمت ووکامرس آکادمی توسعه دهندگان وب می توانید بیشتر با این فروشگاه ساز وردپرسی محبوب آشنا شوید.

 

5. BackUpWordPress / UpdraftPlus WordPress Backup از بهترین افزونه های وردپرس در سال 2021

همه می دانیم که امنیت  هر وبسایتی ممکن است به خطر بیافتد ، بنابراین محتاط باشید و از سایت خود محافظت کنید. با افزونه ای که دارای بیش از 200000 کاربر فعال دارد.

در دنیای اینترنت، هیچ چیز برای همیشه دوام نمی آورد و هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است فاجعه رخ دهد. بنابراین مهم است که از هر چیزی که آنلاین قرار می دهید به طور منظم نسخه پشتیبان تهیه کنید. BackUpWordPress به شما امکان می دهد از کل سایت وردپرس خود، از جمله پایگاه داده و همه فایل های خود، در یک زمان بندی و بازه زمانی مناسب، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

، در محیط‌های «میزبان اشتراکی» با حافظه کم کار می‌کند، به شما امکان می‌دهد چندین برنامه را مدیریت کنید و به شما این امکان را می‌دهد که هر فایل پشتیبان را برایتان ایمیل کنید.

می‌توانید نسخه‌های پشتیبان خود را به مقصدهای مختلفی ارسال کنید، از جمله سرورهای FTP راه دور، Google Drive، DropBox، Amazon S3، Dreamhost DreamObjects، Rackspace Cloud و Microsoft Azure. دانلود از وب سایت وردپرس رایگان است اما به دلیل تغییر مالکیت، نسخه پشتیبان در Dropbox، Google Drive و سایر موارد دیگر پشتیبانی نمی شود. از طرف دیگر، می توانید نسخه های پشتیبان وردپرس UpdraftPlus را بررسی کنید.

 

همین حالا افزونه پشتیبان گیری و بازگردانی بک آپ وردپرس آپ درفت | UpdraftPlus  را می توانید  از توسعه دهندگان وردپرس با کمترین هزینه ممکن تهیه کنید

 

از دیگر مطالب مرتبط با این موضوع می توان به 5 افزونه ضروری وردپرس اشاره نمود

ادامه مطلب