بهترین افزونه های خبری وردپرس سال 2022

بازدید: 2382 بازدید

بهترین افزونه های خبری وردپرس سال 2022 – در حال راه اندازی وبسایت خبری وردپرسی هستید؟پس به یک افزونه خبری نیاز دارید که خواندن اخبار مرتبط جدید را در سایت شما آسان کند.در میان ده ها افزونه های خبری وردپرس  که وجود دارند  ، تعدادی افزونه وجود دارند که توانسته اند با پشتیبانی فوق العاده و ساده سازی کردن امکانات و دیگر جذابیت ها بین کاربران مدیریت محتوای وردپرس بویژه اخبار بسیار محبوب باشند و در لیست بهترین افزونه های خبری وردپرس قرار گیرند.
در این مقاله، برخی از بهترین افزونه های خبری وردپرس را به شما نشان می دهیم که به شما امکان می دهد اخبار زنده را به وب سایت خود اضافه کنید.

دانلود قالب خبری صحیفه به صورت رایگان یکی از محبوبترین قالب های خبری وردپرسی ،ارائه شده توسط تیم توسعه دهندگان وردپرس

انتخاب بهترین افزونه های خبری وردپرس در سال 2022

همه افزونه های خبری یکسان ایجاد نمی شوند. با این حال، در اینجا برخی از ویژگی های رایجی که می توانید در یک افزونه خبری وردپرس بیابید، آورده شده است.

  • تیک تیک اخبار زنده: تیک تیک اخبار زنده که آخرین اخبار را در وب سایت شما نمایش می دهد.
  • ویجت اخبار: ویجت خبری که آخرین عناوین را در ناحیه ویجت شده شما، از جمله سرصفحه، نوار کناری، پاورقی و غیره برجسته می کند.
  • وارد کننده اخبار: اخبار را از منابع دیگر وارد کرده و در وب سایت خود نمایش دهید.
  • اسکرولرها Scrollers: یک ویژگی اسکرول و چرخش اخبار عمودی و افقی برای نمایش حرفه ای به روز رسانی اخبار.

 

1. Live Newslive news plugin افزونه خبری وردپرسی

Live News یک افزونه خبری ممتاز وردپرس است که به شما امکان می دهد به روز رسانی اخبار را در زمان واقعی برای پخش آخرین اخبار، اخبار مالی، هشدارهای آب و هوا، نتایج ورزشی، نظرسنجی های انتخاباتی و غیره نمایش دهید.

این افزونه 4 روش برای انتشار اخبار، ارسال دستی، جمع آوری سرفصل ها از پست وبلاگ یا توییت و وارد کردن اخبار از فید RSS ارائه می دهد.

دارای بیش از 70 گزینه سفارشی‌سازی، تنظیمات نمایش چندگانه اخبار، و پشتیبانی از شبکه چند سایتی وردپرس است. همچنین ترجمه آماده برای نمایش سرفصل ها به زبان های محلی است.

 

2. WP Latest Postslatest post widget از بهترین افزونه خبری وردپرسی 2022

WP Latest Post یک افزونه خبری اخیر وردپرس است. این افزونه به شما امکان می دهد محتوای پست ها و صفحات خود را برای نمایش اخبار در وب سایت خود فیلتر کنید. این افزونه دارای 6 تم داخلی برای نمایش شیک و جذاب اخبار است.

با انیمیشن خودکار، اخبار را از محتوای شما انتخاب کرده و در یک نوار لغزنده نمایش می دهد. این به شما امکان می دهد عناصر خبری را نشان داده یا پنهان کنید. همچنین می توانید تصاویر را برای کاهش زمان بارگذاری صفحه بهینه کنید.

این افزونه به صورت یکپارچه با ویرایشگر بلوک گوتنبرگ کار می کند و یک بلوک خبری سفارشی برای افزودن اخبار به پست های سایت شما ارائه می دهد.

 

3. Simple Newssimple news بهترین افزونه خبری وردپرس 2022

Simple News یک افزونه رایگان خبری وردپرس است. این تصویر، عنوان، تاریخ، گزیده و پیوند خبر را در صفحه اول شما نشان می دهد. اخبار بر اساس تاریخ انتشار به صورت خودکار مرتب می شوند.

این افزونه به شما امکان می دهد اندازه تصاویر را تنظیم کنید و همچنین گزینه های دیگر را سفارشی کنید. دارای ویجت سفارشی و پشتیبانی از کدهای کوتاه برای نمایش اخبار در صفحات، پست ها، نوار کناری، پاورقی و بسیاری امکان جذاب دیگر که می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

 

4. WP News and Scrolling WidgetsWP News and Scrolling Widgets بهترین افزونه وردپرسی اخبار

WP News and Scrolling Widgets یک افزونه خبری پویا وردپرس است. یک آرشیو اخبار برای افزایش تعامل کاربران ایجاد می کند. این افزونه ویجت های خبری و تصاویر کوچک را برای نمایش آخرین اخبار در وب سایت شما ارائه می دهد.

دارای کدهای کوتاه سفارشی برای نمایش یا مخفی کردن خبر است. همچنین با بلوک کد کوتاه گوتنبرگ سازگار است که به شما امکان می دهد بخش داستان story را در وب سایت خود به راحتی سفارشی کنید.

 

 

5. Ditty News TickerDitty News Tickerبهترین افزونه خبری وردپرس 2022

Ditty News Ticker یک افزونه خبری چند منظوره وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از کدهای کوتاه یا ویجت، تیکرهای خبری سفارشی ایجاد کنید و آنها را در وب سایت خود نمایش دهید.

این دستگاه دارای 3 حالت پیش‌فرض است: حالت اسکرول، حالت چرخش و حالت فهرست. این افزونه همچنین امکانات مناسبی را برای وارد کردن اخبار از فیس بوک، توییتر، فید RSS، اینستاگرام و سایر منابع ارائه می دهد.

 

 

6. XML Sitemap and Google News

  XML Sitemap and Google News

XML Sitemap and Google News یک افزونه خبری پیشرفته وردپرس است. فیدهای سفارشی ایجاد می کند که با نقشه های سایت XML و نقشه سایت Google News به صورت پویا کار می کنند.

تقریباً با هر افزونه وردپرس یکپارچه کار می کند. همچنین با افزونه های کش وردپرس (مانند افزونه بهینه سازی کش راکت) برای افزایش سرعت وبسایت وردپرسی شما سازگار است.

 

7. News Announcement ScrollNews Announcement Scroll بهترین افزونه خبری وردپرس

News Announcement Scroll یک افزونه ساده به روز رسانی اخبار وردپرس است. این به شما امکان می‌دهد یک گروه خبری ایجاد کنید و عنوان، فونت، رنگ‌ها و غیره را سفارشی کنید. برای نمایش اخبار، می‌توانید از ویجت، کد کوتاه یا برچسب الگوی سفارشی آنها استفاده کنید.

همچنین به شما امکان می دهد تاریخ انقضا، اسکرول عمودی، تعداد اخبار، محلی سازی و موارد دیگر را سفارشی کنید. راه اندازی و پیکربندی این افزونه در هر وب سایت وردپرسی و با هرقالبی آسان است.

8. Vertical News ScrollerVertical News Scroller از بهترین افزونه وردپرسی خبری

Vertical News Scroller یک افزونه خبری رایگان وردپرس است که به مدیر اجازه می دهد تا اخبار را از وب سایت اضافه، ویرایش یا حذف کند. این افزونه به شما امکان می دهد تعداد کل اخبار، سرعت پیمایش اخبار، ارتفاع و عرض، فونت و رنگ ها را مدیریت کنید.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از فیلترهای دسته بندی، ترتیب اخبار، تصاویر کوچک، گزیده ها و موارد دیگر. همچنین یک نسخه پولی با قابلیت های اضافی و پشتیبانی ممتاز از توسعه دهندگان پلاگین ارائه می دهد.

 

 

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه های خبری وردپرس کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه ارسال سایت خود به Google News بررسی کنید.

 

از دیگر مطالب مرتبط با این موضوع می توان به 5 افزونه ضروری وردپرس اشاره نمود

ادامه مطلب