افزونه Rank math حرفه ای ترین افزونه برای سئو سایت

بازدید: 2387 بازدید

افزونه Rank math حرفه ای ترین افزونه برای سئو سایت

بعد از اینکه طراحی سایت وردپرسی شما به اتمام رسید ، برای اینکه بتوانید بازدید و ترافیک سایت را بالا ببرید ، نیاز دارید تا سئوی آن را قوی کنید. برای سئوی سایت وردپرسی حتما نیاز دارید تا از یک افزونه ی قدرتمند و حرفه ای استفاده کنید.برای این کار افزونه های مختلفی طراحی شده است .اما جدیدترین آن ها افزونه Rank Math SEO نام دارد .که با اختلاف بهترین افزونه در زمینه ی سئو سایت میباشد.افزونه Rank Math به صاحبان وب سایت چه طراحان حرفه ای چه تازه کار به بهترین شکل در مسیر بهبود سئو کمک میکند. در ادامه مقاله قصد داریم تا پلاگین Rank Math را به شما معرفی کنیم.

 افزونه ها (پلاگین) یک سری کد هستند که به عنوان مکمل برای سایت عمل میکنند و امکانات جدیدی به سایت میدهند.میتوانید همه چیز را درباره ی افزونه در مقاله ی افزونه چیست؟ مطالعه کنید.

 

آنچه در این مقاله میخوانید:

 

افزونه رنک مث پرو (سئو فوق حرفه ای) | Rank Math SEO PRO راست چین و فارسی سازی شده توسط تیم توسعه دهندگان وردپرس با قیمت شگفت انگیز!

معرفی افزونه Rank Math  

Rank Math بهترین و سازگارترین پلاگین سئو با منبع ترافیک برای وبسایت های وردپرسی میباشد.که دنیایی از ویژگی های هوشمند و برتر سئو را در اختیار شما میگذارد. اگر به دنبال این هستید که به تنهایی اندازه یک تیم سئو قوی پیش بروید Rank Math بهترین انتخاب شما است.

این افزونه در بالا رفتن سطح شما در جستجوگر ها کمک زیادی میکند.با توجه به امکانات این افزونه در آینده ی نه چندان دور به معروف ترین افزونه سئو تبدیل خواهد شد .به طوری که تمام سایت های قدرتمند دنیا از آن استفاده میکنند.

 

پس از خواندن این مقاله در صورت تمایل می توانید این افزونه را از اینجا خریداری نمایید .

معرفی ویژگی های پلاگین rank math

ویژگی های افزونه Rank Math

ویژگی های منحصر به فرد افزونه Rank Math SEO را ببینید و بفهمید چرا Rank Math SEO بهترین پلاگین SEO برای وردپرس است.

1-نصب جادویی (نصب به صورت مرحله ای):

منظور از نصب جادویی این است که افزونه Rank Math بعد از دانلود و فعال سازی خودش پیکربندی میکند.این افزونه دارای یک جادوگر نصب است.از طریق پیکربندی گام به گام  به طور کامل SEO را برای وردپرس شما را به صورت ایده آل تنظیم می کند.تنظیماتی از قبیل : سئو سایت ، پروفایل های اجتماعی ، پروفایل های وب مستر و سایر تنظیمات سئو….

معرفی ویژگی های پلاگین rank math
افزونه Rank math

 

2-رابط کاربری مرتب و ساده:

رابطه ی کاربری این افزونه به صورت کاملا ساده، اما قدرتمند طراحی شده است .همچنین اطلاعات مهم مربوط به پست های شما را در کنار خود پست برجسته می کند.با استفاده از اطلاعاتی که افزونه در اختیار شما میگذارد بلافاصله سئو پست خود را بهبود ببخشید.
با استفاده از رنک مث نحوه نمایش پست خود را در SERP پیش نمایش کنید.

معرفی پلاگین rank math

 

3-تجزیه و تحلیل پیشرفته SEO:

رنک مث دسترسی شما را به Google Search Console راحت کرده است و میتوانید اطلاعات ارزشمندی را در داخل داشبورد سرور سایت وردپرس خود مشاهده کنید.همچنین میتوانیدکلمات کلیدی را رتبه بندی کنید و وضعیت نقشه سایت را مشاهده کنید.این اطلاعات برای نگهداری و تقویت یک سایت بسیار مهم است.

معرفی ویژگی های پلاگین rank math
تجزیه و تحلیل پیشرفته SEO در رنک مث

 

4-یکپارچه سازی Google Analytics:

برای دسترسی به آمار وب سایت خود دیگر از سایت خارج نشوید و از داشبورد سایت خود استفاده کنید.

معرفی ویژگی های پلاگین rank math
یکپارچه سازی Google Analytics در رنک مث

 

5-ردیاب رتبه:

یکی از جذابیت های کار سئو رقابت بالایی است که در آن وجود دارد.حتی اگر خیلی هم حرفه نباشید دلتان میخواهد بدانید وضیعیت سایت شما در رقابت چگونه است. برای چک کردن  عملکرد وب سایت خود در برابر کلمات کلیدی از پیش تعیین شده ، از Rank Math’s Rank Tracker استفاده کنید.

خرید و معرفی پلاگینrank math
Rank Math’s Rank Tracker

6-چک کردن تاریخچه ی موقعیت سئو:

برای اینکه در رقابت سئو موفق باشید باید دائما روش های جدید جستجو در سئو را تست کنید و اگر میخواهید عملکرد وب سایت خود در طول زمان مطلع شوید میتوانید این قسمت را چک کنید.

معرفی ویژگی های پلاگین rank math

7-Schema Generator پیشرفته:

با کمک Schema Markup اطلاعات بیشتری در مورد وب سایتتان به موتورهای جستجو و کاربران ارائه دهید. این افزونه از انواع مختلفی از schema پشتیبانی میکند.،  میتوانید یک دسته پیش فرض در تنظیمات ، تنظیم کنید.همچنین میتوانید با وارد کردن Schema آماده از URL های دیگر  مطابق با تنظیمات خود ، تغییراتی ایجاد کنید.

معرفی ویژگی های پلاگین rank math

8-Schema سفارشی:

با چند کلیک ساده schema خود را سفارشی سازی کنید و به پست مورد نظر اضافه کنید.

معرفی ویژگی های پلاگین rank math

 

9-طرح تجاری محلی با افزونه Rank math:

رتبه بندی یک مشاغل محلی بر اساس کلمات کلیدی میتواند در کارتان تاثیر زیادی بگذارد.از طریق پشتیبانی از این ویژگی  مشاغل شما شانس بالاتری برای رتبه بندی خواهند داشت.

معرفی ویژگی های پلاگین rank math

 

10-مقایسه کلمه کلیدی و Google Trends Tool:

از ویژگی های مهم رنک مث ادغام Rank Math با ابزار Google Trends است.که کار شما را در  روند جستجو  برای کلمات کلیدی آسان میکند.کلمات را برای شما پیدا کرده و حتی آنها را مقایسه کنید. همچنین می توانید از ابزار مقایسه نمودار داخلی استفاده کنید تا کلمات کلیدی را از نظر بصری مقایسه کنید.

معرفی ویژگی های پلاگین rank math

 

11-سئو خودکارتصویر:

با ویژگی های ALT و Title که Rank Math برای تمام تصاویر در اختیار شما میگذارد، سئو سایت خود را چندین برابر قوی تر کنید.

معرفی ویژگی های پلاگین rank math

 

12-سئو محصولات ووکامرس با افزونه Rank math:

دو افزونه قدرتمند WooCommerce و SEO Rank Math باهم ترکیب شده و قدرت فروش محصولات ووکامرس شما را در سایت چندین برابر میکند.همچنین رتبه بندی در موتورهای جستجو آسان و بدون دردسر انجام شود.

 

برای آموزش و آشنایی با ووکامرس به لینک ووکامرس چیست؟بروید.

13-عنوان و متا  همه پست ها ، صفحات یا انواع پست های سفارشی را کنترل کنید:

عنوان و متا توضیحات شما از عوامل اساسی در بهبود نرخ کلیک وب سایت شما هستند. Rank Math به شما امکان می دهد عناوین و توضیحات متا خود را تنظیم کنید.

معرفی ویژگی های پلاگین rank math

14-ادغام حساب رسانه های اجتماعی:

Rank Math می تواند متا تگ های مرتبط را برای چندین شبکه اجتماعی و موتور جستجو به وب سایت شما اضافه کند. این متا تگ ها به شبکه های اجتماعی کمک می کنند تا اطلاعات مهم  از محتوای وب سایت شما را نشان دهند.

معرفی ویژگی های پلاگین rank math
ادغام شبکه اجتماعی در افزونه Rank Math

 

15-ابزار تأیید Google ، Bing ، Alexa ، Yandex و Pinterest:

تایید شدن و بسایت شما به صورت جداگانه با استفاده از موتورهای جستجو ، شبکه های اجتماعی و ابزارهای تحلیل بسیار زمان بر و سخت است. اما با افزونه Rank Math و تایید یک مرحله ای برای چندین شبکه اجتماعی و موتورهای جستجو این روند بسیار ساده و لذت بخش میشود.

با توجه به تمام این ویژگی ها متوجه قدرت این افزونه میشوید.

16-ساخت سایت مپ:

از منوی پیشخوان وردپرس خود وارد قسمت Rank math و زیر منوی تنظیمات نقشه سایت sitemap شوید.در این قسمت میتوانید تنظیمات مرتبط با سایت مپ سایت خود را انجام دهید.

اما اگر میخواهید این کار را به صورت حرفه ای تری انجام دهید حتما از مقاله ی ساخت سایت مپ برای وردپرس با افزونه XML کمک بگیرید.

مقایسه نسخه ی رایگان افزونه Rank Math با نسخه Rank Math Pro

معمولا نسخه ی رایگان افزونه ها امکانات خیلی کمی در اختیارتان قرار میدهند و کار شما را راه نمی اندازند . مهم ترین دلیلی که باعث میشود از نسخه ی پرو استفاده کنید این است که با این نسخه به تمام ویژگی ها و امکانات افزونه دسترسی خواهید داشت.توجه کنید که بعد از خرید افزونه باید از پشتیبانی آن هم برخودار شوید.

برای خرید افزونه اورجینال  Rank Math Pro همراه با پشتیبانی میتوانید به فروشگاه سایت مراجعه کنید.

بعد از خرید اقزونه برای نصب آن میتوانید از مقاله ی نصب افزونه Rank Math کمک بگیرید.

ممکن است شما برای خرید افزونه سئو بین افزونه rank math و افزونه yoast دچار شک شده باشید . میتوانید قبل از خرید مقاله ی مقایسه ی افزونه rank math با افزونه yoast را مطالعه کنید.


جهت مشاهده سایر محصولات به فروشگاه و برای خواندن مقالات آموزشی به وبلاگ مراجعه نمایید

 

 

 

ادامه مطلب