استفاده از ایموجی در وردپرس و سئو گوگل

بازدید: 2365 بازدید

استفاده از ایموجی در وردپرس و سئو گوگل

ایموجی ها

ایموجی Emoji ها جذاب و سرگرم کننده هستند، و بسیار کاربردی چون کمک می کنند بدون اینکه کلمه و جمله ای رو تایپ کنیم با ارسال یک ایموجی احساسات را بیان و منتقل کنیم، برای همین استفاده از  این شکلک های بامزه در شبکه های اجتماعی اعم از تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و…  تا حدی رواج یافته  تقریبا نمی توانیم شبکه های اجتماعی و ارتباطات مجازی را بدون آن ها تصور کنیم! حالا که فهمیدیم این اندازه لازم هستند چرا در تولید محتوا و طراحی وردپرسی از آن ها استفاده نکنیم؟ یا از آن فراتر در سئو گوگل و کلیک گرفتن بیشتر از کاربران ازش استفاده کنیم! پس با ما همراه باشید تا درباره استفاده از ایموجی در وردپرس و تاثیر استفاده از ایموجی در سئو گوگل بیشتر یاد بگیرید.

فعال کردن ایموجی در وردپرس

برای فعال کردن استفاده از ایموجی در وردپرس در  به پیشخوان وبسایت وردپرسی تان وارد شوید و از طریق مراحل  تنظیمات > نوشته   صفحه گزینه های نوشتن  را باز کرده و سپس تیک گزینه  تبدیل خندانک‌هایی مانند :-) و :-P به گرافیک در زمان نمایش را فعال کنید تا ایموجی ها در وردپرس شما فعال شود. ( اگر وردپرس شما از نسخه های بروز استفاده کند به صورت پیش فرض فعال و قابل استفاده است)

حالا به راحتی با استفاده از تایپ کردن کد ایموجی ها آن ها را در محتوا نوشته ها و یا صفحات به صورت صورتک های گرافیکی فراخوانی و استفاده کنید که معروف ترین های آن ها را در یک لیست آماده نموده ایم.

🙂

😀

🙁

😮

😯

😕

8)

😡

😛

😐

😉

😆

😳

😥

👿

😈

🙄

💡


:mrgreen:

:)
:D
:(
:o
8O
:?
8)
:x
:P
:|
;)
:lol:
:oops:
:cry:
:evil:
:twisted:
:roll:
:!:
:?:
:idea:
:arrow:
:mrgreen:

 

روش دیگر استفاده از ایموجی در وردپرس : استفاده از کدهای HTML آماده ایموجی مخصوص بلاگ

وبسایت piliapp امکان جالبی برای استفاده از ایموجی ها در وردپرس و بلاگ ها فراهم آورده است و آن تبدیل کردن ایموجی ها به شکل کدهای HTML قابل استفاده است که با کپی کردن ساده آن ها می توانید به راحتی و بدون نگرانی از خوانده نشدن یا ناسازگاری با وبسایت از آن ها استفاده کنید

این کدها بروزترین و کاملترین مطابقت با ایموجی ها در نسخه های اندروید و ios را دارند و احتمالا وقتی لیست را از طریق لینک باز کنید متوجه می شوید که چقدر فهرست و شکلک ها مانند استفاده در کیبرد گوشی همراهتان است.

برای استفاده از ایموجی در وردپرس از طریق کدهای HTML وبسایت Pilapp ، کافی است از لیست کناری فهرست ، سپس ایموجی مد نظر سپس تعیین سایز و در نهایت کپی کنید و در محتوای خود پیست نمایید

استفاده از کدهای HTML آماده ایموجی مخصوص بلاگ
استفاده از کدهای HTML آماده ایموجی مخصوص وردپرس

 

تاثیر استفاده از ایموجی در سئو گوگل

گوگل از طریق الگوریتم RankBrain گوگل که یکی از مهمترین الگوریتم های گوگل است می تواند زبان معنایی ایموجی ها را درک کند و آنها را در نتایج جستجو نشان دهد. به این ترتیب کاربر می تواند بطور مثال با سرچ ” کاراکتر شیرینی ” و افزودن عبارت” نزدیک من” ، آدرس شیرینی فروش نزدیک محل زندگی شان را مشاهده کند.

به طور کلی تاثیر استفاده از ایموجی در سئو گوگل از چند نظر بررسی می گردد:

  • تاثیر ایموجی در افزایش نرخ کلیک

اگر از شکلک ها در بین توضیحات متا یا عنوان سئو محتوا استفاده کنید شکل نمایش آن را جذاب می کند که پیش تر در مطلب ریچ اسنیپت چیست و چه اهمیتی در سئو دارد به آن پرداخته ایم  و می دانیم باعث تمایز آن در بین نتایج جستجو می گردد.

به این ترتیب، احتمال اینکه کاربران جذب اسنیپت شما شوند و روی آن کلیک کنند بالا می رود. به این ترتیب نرخ کلیک یا CTR سایت تان افزایش می یابد.

  • تاثیر ایموجی در بهبود تجربه کاربری

همانطور که پیش تر در تجربه کاربری یا UX توضیح داده ایم یکی از کلیدی ترین تکنیک هایی است که موتورهای جستجو بواسطه آن کیفیت و مفید بودن وب سایت را تعیین می کنند.

موتور جستجو گوگل با تشخیص دادن این که کاربران از حضور در وب سایت شما، مخصوصا نسخه موبایلی آن لذت می برند، جایگاه وبسایتتان را در نتایج بهبود می بخشد. ایموجی ها یکی از راه حل های خوب برای ایجاد این تعامل است تا کاربران وبسایتان به ویژه موبایل که به استفاده و رویت ایموجی ها عادت کرده اند احساس بهتری در وبسایت شما داشته باشند.

  • تاثیر ایموجی در افزایش اعتبار برند

معنی ایموجی ها در سراسر جهان به یک شیوه درک می شود. این موضوع می تواند باعث بهبود رابطه کاربر با مطالب سایت تان شود.به این ترتیب، نوعی ارتباط عمیق بین کاربران و وب سایت و برندتان وجود می آید که منجر به افزایش اعتبار برند یا وب سایت تان می گردد. مثلامی توانید با استفاده همیشگی از کاراکتر در فروشگاه فروش کاکتوس آن را تبدیل به یک نماد همیشگی برای برندتان نمایید.

موثرترین ایموجی ها برای سئو کدامند؟

در این لیست می توانید لیستی از موترترین ایموجی ها جهت استفاده در اسنیپت را مشاهده کنید که به ترتیب بر اساس محبوبیت ، تاثیر گذار در قرارگیری در نتایج جستجو و بالارفتن نرخ کلیک لیست شده اند.

استفاده از ایموجی در وردپرس و سئو گوگل
تاثیر استفاده از ایموجی در سئو گوگل با استفاده از نرخ کلیک

به راحتی می توانید از طریق افزونه های مربوط به سئو مانند افزونه Rank math حرفه ای ترین افزونه برای سئو و افزونه یواست سئو پرمیوم | Yoast Seo Premium  متای محتوا و محصولات را با استفاده از این ایموجی ها جهت سئو تاثیرپذیر تر کنید.

 

مطالب پیشنهادی دیگر جهت بهبود سئو وبسایت : استراتژی حرفه ای سئو در سال 2021 و آموزش نکاتی برای افزایش رتبه سایت

ادامه مطلب